۲۷ آبان ۱۳۹۲

رونمایی عمومی از قابلیت های هوشمند جدید LG G Flex

همه ما می‌دانستیم  G Flex منعطف بوده و امکان خمیده شدن را داراست اما LG اخیرا از قابلیت‌های دیگری از این گوشی که آن را نسبت به تنها رقیب خود، یعنی Samsung Galaxy Round پیش می‌اندازد، رونمایی کرده است.

محصول LG از قابلیت‌هایی چون چند وظیفه‌گی با نمایش همزمان پنجره‌های چندگانه و تشخیص هوشمند چهره نیز برخوردار است.

تلاش بسیاری در بخش سخت افزاری گوشی و مخصوصا صفحه نمایش آن صورت گرفته است که دلیل خوبی هم دارد: این صفحه نمایش حالا عملکرد بهتری در جذب قطرات از خود نشان می‌دهد.  LG دو کیف اختصاصی هم برای گوشی در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها از نوار کوچکی برای نمایش قابلیت منحصربفرد خود ترمیمی گوشی استفاده می‌کند.

LG همین طور دوربین را تا حدی تغییر داده و با اضافه کردن LED سبز رنگی در کنار LED سفید پیشین، سبب شده است تا تشخیص چهره با دقت بسیار بالاتری نسبت به قبل انجام پذیرد.

به نظر می‌رسد LED های سبز رنگ برای ثبت چهره‌ها بسیار بهتر هستند

آیا این گوشی، همان نسخه خمیده LG G2 است؟

با توجه به مجهز بودن هر دوی گوشی‌های LG G2 و G Flex به پردازنده 2.26 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 800 و دو گیگابایت RAM، قابل درک است که مقایسه های زیادی بین این دو گوشی صورت گیرد اما باید توجه داشت که G Flex  محصولی کاملا متفاوت محسوب می‌شود.

این گوشی هم بزرگتر و هم سنگین تر از برادر خود بوده و به صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن HD مجهز شده است. رزولوشن 720×1280 پیکسل در قطری 6 اینچی،  به معنای تراکم پیکسلی 245 پیکسل  در هر اینچ است؛ در حالیکه G2 رزولوشنی 1080×1920 پیکسلی را در اندازه 5.2 اینچی ارائه داده و بنابراین تراکم پیکسل های آن به رقم قابل ستایش 424 پیکسل در هر اینچ می‌رسد.

 LG G Flex در سال 2014 در اروپا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و بنابراین ما در آینده بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

۵ نظر

پیمان ۲۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

وای خیلی فوق العاده هست
پیشرفت تکنولوژی را توی LG کاملا میشه حس کرد

مهدی ۲۷ آبان ۱۳۹۲ پاسخ

با قیمت ۱۰۰۰ دلار ۲ روزه داره فروخته میشه و خریدارانش در یوتیوب بررسی شخصی شونو گزاشتن و در gsmarena جزع گوشی های قابل دسترس هست

sajad ۴ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام به آدمین جان.گوشی g flex کی وارد ایران میشه؟قیمتش؟؟

admin-user4 ۵ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

سلام
فکر نمیکنم زودتر از سال نو میلادی وارد ایران شود، قیمت جهانی آن حدود ۱۰۰۰ دلار است ولی هنوز اطلاعی از قیمت آن در ایران نداریم

ashkan ۸ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

faghat 1 soal man motevageh nashodam alan kodomesh az lahaze sakht afzar va…behtare?
mamnoon

نظر دهید