۱۸ آذر ۱۳۹۲

ویتنامی‌ها برندۀ عنوان “سرآشپز بزرگ” در مسابقات سرآشپز خانگی 2013 ال‌جی

دو سرآشپز از ویتنام عنوان سرآشپز بزرگ را برای بلدرچین پختهشده و پرشده با برگهای کلوزنا اندیکا دریافت کردند

کیپ‌تاون، 04 دسامبر 2013- ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که در ششمین مسابقات سالانۀ سرآشپز خانگی ال‌جی (LG-HCC) عنوان “سرآشپز بزرگ” (Global Masters) به “تی دیو تای” و “گیاپ دیو” از ویتنام اختصاص یافت. مسابقات بین‌المللی آشپزی آماتور امسال با شعار “رویا را طبخ کن، امید را سهیم شو” در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی برگزار شد و 18 تیم از 14 ملیت مختلف را به خود جذب کرد. تیم ویتنامی عنوان پرافتخار استاد بزرگ جایزۀ سرآشپر خانگی و جایزه 10 هزار دلاری را برای پخت دستور غذای “بلدرچین پخته و پرشده با برگ‌های کلوزنا” دریافت کردند. عنوان سرآشپز ارشد مسابقۀ سرآشپز خانگی ال‌جی به اسکندر بن ایشاک از مالزی برای “مرغ شکم‌پر سبز” و عنوان جایزۀ سرآشپز خانگی ال‌جی به لیندابلجرد و فادیلا بیوفیلز از فرانسه برای پخت مدالیون مانک‌فیش اهدا شد.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «رقابت سرآشپز بزرگ مسابقۀ سرآشپز خانگی 2013 ال‌جی یک موفقیت چشمگیر دیگر بود. رقابت امسال یک بار دیگر انواع غذاهای سالم، هوشمندانه و خوشمزۀ بین‌المللی را نشان داد که می‌تواند با استفاده از فر پخت نوری ال‌جی طبخ شود. با کمک فناوری اختصاصی هیتر نوری ذغالی، شرکت‌کنندگان غذاهایی باورنکردنی پختند که هم سالم بودند و هم خوشمزه.»

 ال‌جی، به عنوان یکی از اعضای اصلی، از طریق برنامۀ جهانی غذا در سازمان ملل (WFP)، 100 هزار دلار برای حمایت از برنامه‌های توانمندسازی زنان به جمهوری دموکرات کنگو اهدا کرده است. این سازمان بزرگترین سازمان بشردوست است که با گرسنگی در سراسر جهان مبارزه می‌کند. ال‌جی از سال 2009 برای ریشه‌کن کردن گرسنگی یکی از شرکای برنامۀ جهانی WFP بوده است. در همین حال، شرکت‌کنندگان مسابقه درس‌های آشپزی رایگان برای مدرسۀ بلامنفعۀ بومی آشپزی، Infinity Culinary Training، ارائه می‌دهند تا به کارآموزان آموزش دهند که چطور با استفاده از فر کانوکشن نوری ال‌جی غذاهای سالم و خوشمزه طبخ کنند.

14 ملیت شامل کلمبیا، فرانسه، ایران، هند، مالزی، مراکش، پاناما، روسیه، قراقزستان، اوکراین، ازبکستان، ویتنام، امارات متحدۀ عربی و خود میزبان یعنی آفریقای جنوبی در این رقابت‌ها شرکت کردند. هیئت داوران شامل اعضایی از انجمن جهانی جامعۀ سرآشپزها و لو کرودن بلو بود که از غذاهایی که خوب تدارک دیده شده بودند و خلاقیت در آنها وجود داشت بسیار شگفت‌زده شده بودند.

 

 

# # #

در مورد شرکت ال‌جی الکترونیکس

شرکت ال‌جی الکترونیکس (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم خانگی است که 87 هزار پرسنل در 113 مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال‌جی با فروش جهانی 45.22 میلیارد دلاری (50.96 هزارمیلیارد وان کره) در سال 2012، 5 بخش مختلف برای کسب و کار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی‌های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو. ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان  ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

برای اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی الکترونیکس، لطفاً به وب‌سایت (http://www.lg.com/ir ) و وبلاگ فارسی (https://lgblog.ir/) این شرکت مراجعه کنید.

۲ نظر

m.a ۱۸ آذر ۱۳۹۲ پاسخ

باریکلا به ویتنامی ها!!!!!!!
اما ۳۲ g2 چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

hesam aziznasab ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام؛میخواستم بدونم شرایط شرکت تو مسابقتون و زمانشو بدونم.متشکرم

نظر دهید