۱۸ اسفند ۱۳۹۲

ماجراهای یک گوشی منحنی- قسمت سوم

چرا ال‌جی G Flex؟

 

طراحی راحت کلید پشت

کلید پشت، که اولین بار در ال‌جی G2 معرفی شد، در ال‌جی G Flex نیز ارائه شده است تا راحتی و قابلیت استفاده بهتری را فراهم کند.

درست مانند ال‌جی G2، کاربر مجبور نیست وضعیت در دست گرفتن گوشی را تغییر دهد تا به کلید تنظیم صدا برسد زیرا کلید پشت در پشت گوشی قرار دارد؛ یعنی جایی که انگشت سبابه به طور طبیعی در آن قسمت قرار می‌گیرد. پس چه کاربر چپ‌دست باشد و چه راست‌دست، دسترسی به این کلید بسیار راحت است.

دسترسی آسان به امکانات تجربه کاربری از کلید پشت

کلید پشت به عنوان تنها کلید فیزیکی یا سخت‌افزاری در G Flex دسترسی آسان به امکانات مورد علاقه‌ای مانند KnockON، QuickMemo و دوربین را برای راحتی بیشتر میسر می‌سازد.

قابلیت KnockON

کاربران با قابلیت KnockON می‌توانند به سرعت نمایشگر خود را تنها با دوبار ضربه روی صفحه و بدون استفاده از کلید پشت روشن و خاموش کنند.

دوبار ضربه در مرکز صفحه، نمایشگر را روشن می‌کند.

وقتی دوبار ضربه روی نوار وضعیت یا جای خالی روی صفحه‌نمایش اصلی (Home) یا صفحه قفل زده می‌شود نمایشگر خاموش می‌شود.

 

قابلیت QuickMemo و دوربین

در ال‌جی G Flex دسترسی سریع به QuickMemo و دوربین وجود دارد. تنها با یک فشار ممتد روی کلید بلند کردن صدا، کاربران می‌توانند به QuickMemo دسترسی داشته باشند. در حالی که با فشار ممتد روی کلید کم کردن صدا دوربین فعال می‌شود. می‌توان به راحتی و با سرعت با فشار دادن کلید بلند یا کم کردن صدا، در حالت فعال بودن دوربین، تصاویر را ثبت کرد.

 

دوام بالا

علاوه بر طراحی مبتکرانه و متمایز در ال‌جی G Flex، موضوع دیگری که برای طراحان اهمیت داشت دوام فرم منحنی بود. با اینکه ال‌جی آزمایشات گوناگونی، مانند آزمایش دوام برای همه گوشی‌ها، را انجام می‌دهد اما آزمایش دوام دیگری با جزییات بیشتر مخصوص آزمایش دوام منحنی بر روی G Flex در وضعیت‌های معمول روزانه که ممکن است رخ دهد انجام داد تا اگر در مورد شکستن این گوشی یا نشستن روی آن به دلیل شکل منحنی‌اش هر گونه نگرانی وجود دارد برطرف شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید