۰۸ اسفند ۱۳۹۲

عرضه ابزار برنامه‌نویسی Qslide

ابزار برنامه‌نویسی (SDK) برای Qslide ال‌جی، که توسط بسیاری از توسعه‌دهندگان خارجی مورد تحسین فراوان قرار گرفته است، 27 ژانویه امسال، از طریق وب‌سایت توسعه‌دهندگان ال‌جی (LG Developer site) معرفی شد.

Qslide ال‌جی یکی از متمایزترین امکانات تجربه کاربری ال‌جی است که به دو برنامه کاربردی امکان می‌دهد تا به صورت همزمان روی یک صفحه اجرا شوند تا کاربران بتوانند تا سه وظیفه را در آن واحد انجام دهند. به عبارت دیگر، Qslide به چندین برنامه کاربردی امکان اجرای همزمان می‌دهد. مثلاً، در حالی که با دوستتان از طریق KakaoTalk در حال صحبت هستید، می‌توانید در مرورگر اینترنت جست‌وجو کنید و برنامه‌های خود را در برنامه تقویم وارد کنید؛ آن هم در یک صفحه و به طور همزمان.

 تاکنون، برنامه‌های بسیاری با استفاده از قابلیت Qslide ایجاد نشده است؛ البته به جز برنامه‌هایی برای ویدئو، DMB، مرورگر وب یا Memo. با این حال، اکنون که ابزار برنامه‌نویسی Qslide عرضه شده است، توسعه‌دهندگان شخص ثالث می‌توانند قابلیت Qslide را نیز بگنجانند. ما انتظار داریم برنامه‌های کاربردی بیشتری با استفاده از Qslide برای گوشی‌های هوشمند ال‌جی در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار گیرد.

۳ نظر

فري ۸ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

ببخشید میخواستم بدونم زمان معرفی احتمالی G3در چه ماهی هست؟

ال جی ۹ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

مطلب رسمی در این مورد اعلام نشده

حسین ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
با توجه به اتمام مسابقه کارائوکه و استعداد ذاتی جوانان ایرانی در زمینه برنامه نویسی بهتر نیست ترتیب یک مسابقه برنامه نویسی برای تولید Application یا برنامه های کاربردی برای استفاده در تلفن های همراه هوشمند و تبلت های آندرویدی ال جی ترتیب بدهید و به بهترین ایده ها و کاربردی ترین برنامه های تهیه شده جایزه بدهید ؟
موفق باشید .

نظر دهید