۰۷ اسفند ۱۳۹۲

نسیم طراوت با بخار در آستانه عید

اگر لباس‌های نازک شما بوی بدی می‌دهد و بعد از میهمانی آنها را مچاله و چروک کرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم راه حل را از ال‌جی بپرسید.

ال‌جی به شما راهکاری عالی ارائه می‌دهد. طراوت با بخار (Steam Refresh) لباس‌های شما را طی 20 دقیقه دوباره قابل پوشیدن می‌کند و مشخصاً بوی بد را از بین می‌برد و چروک‌ها را کم می‌کند. به جای استفاده از مواد شوینده و آب، قابلیت Steam Refresh از قدرت ملایم بخار برای تروتازه کردن لباس‌های شما استفاده می‌کند، در زمان صرفه جویی می‌کند و شما را به دردسر نمی‌اندازد. (وقتی سردرد دارید، جان شما را نجات می‌دهد!)

  • مرحله اول: بخار متساعد می‌شود
  • مرحله دوم: مواد آلوده محلول در آب حل می‌شوند
  • مرحله سوم: مواد آلوده جدا و خارج می‌شوند.

ماشین‌های لباسشویی TrueSteam ال‌جی روش پاک‌کنندگی قوی دارند که بخار است. ذرات بخار 1600 برابر کوچکتر از مولکول‌های آب است و می‌تواند تا اعماق پارچه نفوذ کند و کثیفی بیشتری نسبت به یک شست‌وشوی معمولی را برطرف کند. معرفی بخار به شست‌وشو به حذف کثیفی و مواد حساسیت‌زا که در پارچه‌ها بیتوته کرده‌اند کمک می‌کند و حتی چرک‌ترین لباس‌ها را جلا می‌دهد.

به لطف وجود طراحی متمایز ال‌جی، شست‌وشو با 6 حرکت قادر است حرکت‌های ضربه‌ای مختلف یا ترکیبی از حرکات مختلف بر حسب نوع برنامه شست‌وشوی انتخاب‌شده انجام دهد.

ترکیب با سرعت چرخشی کنترل‌شده و توانایی ضرباتی برای چرخاندن به چپ و راست عملکرد شسست‌وشوی ماشین را بهتر می‌کند و هر بار نتایج عالی عاید شما می‌کند.

۱ نظر

هادی ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

با سلام و خسته نباشید.آیا لباسشویی turbo wash ال جی وارد بازار ایران می شود؟

نظر دهید