۱۴ اسفند ۱۳۹۲

چندین جایزه بهترین‌های کنگره جهانی موبایل 2014 برای ال‌جی G Pro 2

 هم‌زمان با پرده‌برداری از G Pro 2 در کنگره جهانی موبایل 2014، ال‌جی G Pro 2 پاسخ مثبتی را از این رخداد دریافت کرد و چندین رسانه تخصصی برتر دنیا در زمینه تلفن همراه این گوشی را به عنوان برترین محصول در کنگره جهانی موبایل 2014 اعلام کردند.

این رسانه‌ها عبارت‌اند از: Ubergizmo، Android Authority و Know Your Mobile.

جوایز به بهترین گوشی هوشمند به دلیل برخورداری از سخت‌افزار قدرتمند، امکانات تجربه کاربری درخشان و ارائه بهترین تجربه کاربری موبایل در طی MWC 2014 اهدا شد.

سال گذشته، ال‌جی G Pro از تحسین و تقدیرهای بسیاری لذت برد و به عنوان بهترین تلفن همراه/تلفن همراه هوشمند در MWC 2013 توسط وب‌سایت تخصصی فناوری  Engadget برگزیده شد.

نام وب‌سایت

عنوان خبر

لینک مطلب

Ubergizmo

Best of MWC 2014 @ Ubergizmo

لینک

Android Authority

Best of MWC 2014 Awards!

لینک

Know Your Mobile

MWC 2014: All The Biggest Handsets, Tablets & Gizmos From This Year’s Expo

لینک

 

ال‌جی G Pro 2 اولین گوشی هوشمند ال‌جی است که از دوربین پیشرفته 13 مگاپیکسل با قابلیت OIS+ یا Optical Image Stabilizer Plus و امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است که برای خلق محتوا و به‌ اشتراک‌گذاری آنها ایده‌ال است. فناوری اختصاصی OIS+ ال‌جی قابلیت ضدلرزش نرم‌افزاری را به امکانات سخت‌افزاری تحسین‌شده‌ای می‌افزاید که درون ماژول باریک دوربین تعبیه شده است تا بهترین تصاویر و ویدئوهای ممکن را در حال حرکت یا در موقعیت‌های کم‌نور ثبت کند. علاوه بر این، حسگر و لنز پشت و جلوی دوربین در G Pro 2 هم از نظر ابعاد و هم حساسیت افزایش پیدا کرده است که تصاویری در رقابت با بسیاری از دوربین‌های ثابت ثبت کند. برخی از دیگر امکانات پیشرفته تصویربرداری در G Pro 2 عبارت‌اند از:

  • ضبط ویدئویی 120 فریم در ثانیه HD و ویرایش حرکات آهسته: این گوشی با 120 فریم در ثانیه و کیفیت HD عکس‌برداری می‌کند و امکان ویرایش ویدئو در سه سرعت متفاوت را می‌دهد: سرعت حرکات آهسته نیمه، حرکات آهسته یک‌چهارم و حرکت اصلی.
  • فیلم‌برداری با کیفیت 4K ULTRA HD: تصاویر ویدئویی با کیفیت ULTRA HD برای پخش در تلویزیون‌های 4K ضبط می‌شوند.
  • فوکوس جادویی: بعد از ثبت تصویر، کاربر این انتخاب را دارد که عمق فوکوس را قبل از ذخیره انتخاب کند. کاربران می‌توانند آیکون All in Focus (همه چیز در فوکوس) را فشار دهند تا فوکوس را روی همه نقاط تصویر نگه دارند.
  • فلاش طبیعی: دمای رنگ و نوردهی در این گوشی تعادل بیشتری در مقایسه با فلاش طبیعی دارد که نتیجه آن تصاویر طبیعی‌تر، مانند آنچه در زندگی واقعی می‌بینیم، است.
  • فلاش برای ثبت تصاویر از خود: اندازه پنجره پیش‌نمایش کاهش پیدا می‌کند و پس‌زمینه سفید روشنی افزوده می‌شود که با نور نرم در حالت self-portrait (تصویربرداری از خود شخص) تصویربرداری می‌کند.
  • عکس‌برداری پی‌در‌پی: 20 نمای پشت سر هم را ثبت کنید و به صورت خودکار آنها را ویرایش کنید تا یک ویدئو از تصاویر ثبت‌شده داشته باشید.
  • گالری کلاژ: به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویری را از گالری خود انتخاب کنند و یک کلاژ برای آپلود آسان در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه ایجاد کنند.

ال‌جی G Pro 2، علاوه بر جدیدترین قطعات، از مجموعه‌ای از امکانات ارتقایافته برخوردار است که سبک زندگی موبایلی امروز را تکمیل می‌کند؛ یعنی جایی که بیشتر اطلاعاتی مورد نیاز ما در کف دستان و جیب پشت است. برخی از این امکانات جدید تجربه کاربری شامل موارد زیر است:

  • قفل محتوا: به کاربران امکان می‌دهد تا با امنیت بیشتر فایل‌ها، تصاویر، ویدئوها و خاطرات خود را با رمزی متمایز قفل کنند.
  • مشاهده کوچک: به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی از G Pro 2 با یک دست استفاده کنند و اندازه نمایشگره را در ابعاد 3.4 اینچ تا 4.7 این، بر حسب ترجیح کاربر، کوچک کنند.
  • مرورگر دوگانه: نمایشگر وسیع را به دو پنجره مرورگر جداگانه تقسیم می‌کند تا مرور وب راحت‌تر شود.

۹ نظر

رضا ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

ااین گوشی چه زمانی وارد بازار ایران میشود .

ال جی ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

هنوز چیزی اعلام نشده

محسن حاجی مظفری ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

چرا گوشی های ال جی انقدر دیر وارد بازار ایران میشوند من بعنوان یک مصرف کنندده محصولات ال جی دوست دارم که مثل خیلی های دیگه جزو اولین کشورهای عرضه کننده محصولات ال جی مخصوصا گوشیهای اون باشیم درضمن فاصله بین معرفی تا عرضه گوشیهای جدید در ایران بسیار زیاده

ممنون میشم پاسخم رو سریع بدهید

باتشکر محسن حاجی مظفری از تهران

vahid ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

کی وارد ایران میشه؟؟؟ جی فلکس چطور؟؟؟

علیرضافرداسکندری ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

عجب گوشی جالبی هست

این گوشی رو حافظه چند گیگ ارائه میشه ؟

ال جی ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

هنوز معلوم نیست دوست عزیز

ali ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

پس چرا از آپدیت ها خبری نیست؟!

علیرضا ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ پاسخ

میخواستم بپرسم آپدیت اندروید جی پرو ۱ چه زمانی میاد؟

احسان ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میخواستم بدونم هنوز خبری نشده از این گوشی و اینکه خواهشن نسخه ۳۲ گیگی رو سریع وارد کنید مثل جی۲ نشه که ملت گول خوردن رفتن ۱۶ گیگشو خریدن چون نماینگیها همه میگفتن ۳۲ نمیاد سریع جواب بدین

نظر دهید