۱۲ خرداد ۱۳۹۴

ال‌جی G4؛ اولین پرچمدار امسال ال‌جی

 ال‌جی امسال دو گوشی پرچمدار معرفی می‌کند

پیش فروش ال‌جی G4 از دیروز در ایران آغاز شده است و به زودی در دست علاقه‌مندانش قرار می‌گیرد. به شما مژده می‌دهیم که دیر یا زود پرچمدار بعدی ال‌جی نیز معرفی خواهد شد.

به گفته ال‌جی الکترونیکس، امسال گوشی هوشمند و پرچمدار دیگری قرار است عرضه شود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نیمه دوم سال 2015 معرفی خواهد شد. با معرفی این دو پرچمدار فروش جهانی در تایوان و دیگر نقاط جهان بیشتر خواهد شد.

ال‌جی امیدوار است فروش ال‌جی در تایوان 30 درصد بیشتر از سال گذشته باشد زیرا قرار است هر دو پرچمدار در این بازار عرضه شوند. تا ماه آوریل، ال‌جی حدود 220 هزار دستگاه از جدیدترین گوشی نسل جدیدش را در تایوان عرضه کرده است و تخمین زده می‌شود که فروش G4 طی 12 ماه آنی به 300 هزار دستگاه برسد.

این شرکت تصمیم دارد امسال 10 میلیون G4 در سطح جهان به فروش برساند. اما ما هنوز اطلاعاتی در مورد دومین پرچمدار ال‌جی و افزایش فروش نداریم؛ یا حتی اینکه آیا این پرچمدار خارج از بازار آسیا عرضه می‌شود یا نه.

در ماه مارس، ال‌جی گفت که تصمیم دارد گوشی هوشمند دیگری را عرضه کند که یک سر و گردن از سری G بالاتر است. مدل عرضه دو پرچمدار چیز جدیدی برای ال‌جی نیست. ال‌جی G Pro 2 که سال گذشته معرفی شد نیز یک گوشی هوشمند پیشرفته بود.

ال‌جی می‌گوید هنوز مشخصات فنی دومین پرچمدارش قطعی نشده و تیم تولید در حال آزمایش گزینه‌های متنوع هستند.

چه انتظاراتی از دومین پرچمدار ال‌جی دارید؟ آیا G4 انتظارات شما را برآورده می‌کند؟ حتماً همین طور است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید