۱۱ فروردین ۱۳۹۳

CES 2014: لوازم خانگی ال‌جی به شما پاسخ می‌دهند

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی، که ماه ژانویه در لاس‌وگاس برگزار شد، فناوری‌ها و محصولات جدیدی در رسته لوازم خانگی معرفی کرد. نسل جدید فناوری‌ها و نوآوری‌های هوشمند ال‌جی از پردازش زبان طبیعی (NLP) برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا با لوازم خانگی ال‌جی ارتباط برقرار کنند، آنها را کنترل و بر کار آنها نظارت کنند و محتوا را با آنها به اشتراک گذارند. این قابلیت با استفاده از سرویس پیام‌رسانی محبوب و پرطرفدار Line و سرویس HomeChat ال‌جی میسر است.

سرویس HomeChat

سرویس HomeChat ال‌جی به گونه‌ای طراحی شده است که با سرویس پیام‌رسانی موبایلی رایگان و پرطرفدار Line به کار رود. پیام‌رسان Line هم اکنون 310 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. سرویس HomeChat با لوازم خانگی از طریق گوشی هوشمند یا دسکتاپ ارتباط برقرار می‌کند. بنابراین، دیگر لازم نیست دور و بر خود و روی میز را با کنترل‌های جور واجور شلوغ و به‌هم‌ریخته کنید. لوازم خانگی هوشمند ال‌جی که با HomeChat سازگار هستند می‌توانند تنها با استفاده از یک دستگاه کنترل شوند و نسبت به قبل، عملکرد تعاملی بهتری داشته باشند.

در حال تدارکات سفر هستید؟ در برنامه HomeChat عبارت “I’m going on vacation” به معنی “دارم به تعطیلات می‌روم” را تایپ کنید تا این پاسخ فوری را دریافت کنید: ?Should I convert to vacation mode این پاسخ بدین معنی است که آیا باید به حالت تعطیلات تغییر موقعیت دهم؟ وقتی به این سؤال پاسخ مثبت داده شد، حالت ذخیره انرژی در یخچال فعال می‌شود، جاروبرقی روباتیک برای تمیز کردن اتاق در ساعت 9 صبح هر روز روشن می‌شود و ماشین لباسشویی یک روز قبل از بازگشت شما برنامه شست‌وشو را اجرا می‌کند و نیاز نخواهد بود که به اعضای خانواده خود قول سوغاتی بابت نگهداری از خانه در غیاب آنها بدهید!

سرویس HomeChat یک سیستم مدیریت غذای کامل برای کاربران در مجموعه محصولات آتی دارد که برای شما به‌روزرسانی آنی از وضعیت یخچال در هر جا که باشید ارائه می‌دهد. بنابراین، شما می‌دانید که در راه بازگشت به خانه چه چیزهایی باید بخرید.

سرویس HomeChat می‌تواند از راه دور نیز ماشین لباسشویی شما را روشن کند؛ البته اگر فراموش کرده‌ باشید زمانی را برای شست‌وشو با تأخیر در راه رفتن به سرکار تنظیم کنید. بر وضعیت لباسشویی نظارت کنید و از طریق زنگ هشدار در گوشی هوشمند خود یا تلویزیون هوشمند ال‌جی باخبر شوید که چه زمانی چرخه شست‌وشو کامل شده است.

خط تولید هوشمند

مدیر هوشمند (Smart Manager) یخچال را به یک سیستم مدیریت هوشمند کامل غذا تبدیل می‌کند. مشتریان می‌توانند از پنل ال‌سی‌دی بیرون یخچال یا گوشی هوشمند خود از طریق برنامه کاربردی یخچال هوشمند ال‌جی (LG Smart Refrigerator) استفاده ‌کند تا بدون باز کردن درب یخچال چک کنند که چه چیزی داخل آن است. با قابلیت Freshness Tracker در مدیر هوشمند، کاربران می‌توانند غذاهای متنوعی را داخل یخچال بگذارند و تاریخ انقضای آنها را بررسی کنند. مدیر هوشمند این توانایی را دارد که بر اساس محتویات یخچال انواع غذا را پیشنهاد کند و شما با استفاده از چیزهایی که هم اکنون در دسترس است غذا حاضر کنید و مواد زاید را کاهش دهید.

برچسب NFC  یا (NFC Tagging) برای لوازم خانگی در دسترس است و همراه با تشخیص یا عیب‌یابی هوشمند (Smart Diagnosis) به کاربران امکان می‌دهد تا مشکلات کوچک را بدون مراجعه تکنسین‌های لوازم خانگی که گران هم تمام می‌شود حل کنند. برچسب NFC به کاربران امکان می‌دهد تا چرخه‌های شست‌وشوی جدید را برای ماشین‌های لباسشویی دانلود کنند.

چرخش سریع با فناوری جدید TurboWash

تعدادی از ماشین‌های لباسشویی که در نمایشگاه معرفی شد از قابلیت جدید و متحولانه TurboWash برخوردار است. این قابلیت می‌تواند با هر بار بارگذاری لباس 20 دقیقه در زمان صرفه‌جویی کند و از ترکیب چرخه‌های شست‌وشو و آبکشی یک شست‌شوی فوق‌العاده راحت را تضمین کند.

منتظر عرضه این محصولات جدید به بازار ایران باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید