۲۵ فروردین ۱۳۹۳

Knock Code اینجاست؛ یک دلیل جدید برای ضربه زدن به تلفن

به نظرتان عالی نمی‌شد اگر می‌توانستید تنها با یک حرکت ساده و راحت، یک کد امنیتی خاص وارد کنید و صفحه تلفن همراه خود را بیدار کنید؟

ال‌جی نیز همین طور فکر می‌کند. قابلیت Knock Code ال‌جی که دنباله قابلیت KnockON است، سطح جدیدی از راحتی و امنیت را فراهم می‌کند. این قابلیت برای اولین بار به عنوان جدیدترین تجربه کاربری در ال‌جی G Pro 2 معرفی شد و طوفانی در صنعت موبایل ایجاد کرد. طبق تحقیقاتی که در شبکه NBC امریکا گفته شد، کاربران گوشی‌های هوشمند به طور متوسط تقریباً 110 بار در روز قفل گوشی هوشمند خود را باز می‌کنند! میزان باز کردن قفل گوشی نشان می‌دهد که مشتریان امروز چقدر می‌خواهند با گوشی‌های خود به اینترنت متصل باشند. ال‌جی با استفاده از همین تحقیق، راهبردی سریع‌تر و ساده‌تر برای بیدار کردن و باز کردن قفل گوشی و در نتیجه لذت بردن ایجاد کرد.

قابلیت Knock Code به کاربران امکان می‌دهد که یک توالی متشکل از چندین ضربه (بین 2 تا 8 ضربه) در هر جایی از صفحه گوشی هوشمند خود، با یک دست و راحت و بدون هیچ زحمتی، وارد کنند. این قابلیت جدید از طریق الگوریتم هوشمند و سخت‌افزار پیشرفته ال‌جی حاصل شده است. در مجموع 86 هزار و 367 ترکیب منحصربه‌فرد میسر است.

قابلیت Knock Code با راحتی و امنیت بیشتر، نتیجه فناوری اختصاصی ال‌جی و بیش از 6 سال مطالعه بر روی عادات کاربران است. این شرکت در حال حاضر بیش از 10 حق امتیاز در مورد Knock Code و KnockON در کره جنوبی به ثبت رسانده است. حق امتیازهای مربوط بهKnockON  در اداره ثبت حق مالکیت‌های معنوی کشور کره، 5 سال قبل از عرضه عمومی، به ثبت رسیده است. در همان اثنا، ال‌جی در فرایند گرفتن حق امتیاز برای Knock Code بود.

قابلیت Knock Code در کنگره جهانی موبایل 2014 غوغا به پا کرد. غرفه‌ای با مضمون Knock and Discover tomorrow علاقه بازدیدکنندگان را چندبرابر کرد و آنها را ترغیب کرد که خودشان از نزدیک قابلیت Knock Code ال‌جی را تجربه کنند. گوشی‌های هوشمند جدید ال‌جی که به نمایش گذاشته شده بودند به این تجربه کاربری پیشرفته مجهز شده بودند اما در کل، سرتاسر غرفه برای جذب بازدیدکنندگان به Knock Code طراحی شده بود. همه افرادی شانس کار با Knock Code را داشتند این قابلیت را به عنوان یک قابلیت راحت، منحصربه‌فرد، لذت‌بخش و سرگرم‌کننده توصیف کردند.

قابلیت Knock Code در G Pro 2 وجود دارد و در مجموعه مدل‌های دیگر، از متوسط تا پیشرفته، شامل G2 و G Flex، با به‌روزرسانی نرم‌افزاری، نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

۶ نظر

محمد ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

آپدیتش برای G2 کی میاد؟

saeed ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

g pro 2 داره تو سایت زومیت میبازه بهش رای بدید زود باشیر

مهدی ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

زمان آپدیت برا g2 معلوم نیس؟؟

ال جی ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

خیر مهدی جان

فرهاد ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

سلام آیا برای g pro lite dual هم خواهد آمد ؟

مهدی ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ پاسخ

من گوشی جی ۲ خودم رو آپدیت ۴.۴ کردم ولی تغییرخاصی رو تو امکانات و منو ها ندیدم.خاصیت قفل ضربه ای هم اضافه نشده.لطفاً توضیح بدین.مرسی

نظر دهید