۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

ماجراهای یک گوشی منحنی؛ قسمت هشتم: دوربین 13 مگاپیکسل با عملکرد عالی

 

ال‌جی بهترین فناوری دوربین را برای ارائه بهترین کیفیت تصویر در G Flex به کار برده است. برای اینکه کاربران بتوانند تصاویر روشن‌تر و با فوکوس بیشتری بگیرند ال‌جی تلاش کرد تا پیشرفته‌ترین فناوری دوربین و قابلیت‌ها را در ال‌جی G Flex بگنجاند.

حسگر تصویر بزرگ‌تر، تصاویر روشن‌تر

به دلیل ساختار بهبودیافته ماژول دوربین، اندازه حسگر تصویر و چیپ‌ها نیز افزایش یافته است. به همین دلیل کاربران می‌توانند تصاویر روشن‌تر ثبت کنند. (حسگر بزرگتر، جذب بیشتر نور برای تصاویر واضح‌تر)

امکانات پیشرفته دوربین

ال‌جی G Flex از کلید پشت و امکانات تجربه کاربری پیشرفته جدید برای عملکرد دوربین بهره‌مند است.

قابلیت پیشرفته HDR

ال‌جی G Flex به فناوری پیشرفته HDR مجهز است که تصویربرداری باکیفیت‌تر را ممکن می‌سازد.

نمایانگر تشخیص چهره

وقتی با دوربین پشت از خودتان عکس می‌گیرید، چراغ LED روی کلید پشت G Flex روشن می‌شود و با رنگ زرد چشمک می‌زند تا نشان دهد که در حال فوکوس است و وقتی تشخیص چهره با موفقیت انجام شد این چراغ نور سبز را نشان می‌دهد و کاربران می‌توانند با فوکوس و کادربندی مناسب از خودشان عکس بگیرند.

نحوه فعال کردن:

در حالت دوربین به قسمت تنظیمات بروید و از گرینه فوکوس، قابلیت تشخیص چهره را فعال کنید.

In Camera mode > Setting > Focus > Face Tracking

 

زمان‌سنج دوربین

وقتی شمارش معکوس برای زمان‌سنج شروع می‌شود، نور LED در کلید پشت شروع به چشمک زدن به رنگ آبی می‌کند. وقتی شمارش معکوس رو به اتمام است چشمک‌ها سریع‌تر می‌شوند. اکنون کاربران می‌توانند همیشه آماده باشند زیرا می‌دانند که وقتی کلید شاتر را فشار می‌دهند دقیقاً چه زمانی تصویر ثبت می‌شود. مثلاً، اگر کاربر زمان‌سنج را در 3 ثانیه تنظیم کرده باشد، نور LED یک بار برای ثانیه اول و یک برای ثانیه دوم چشمک می‌زند تا شمارش معکوس را نمایش دهد. در ثانیه سوم، نور LED چند بار چشمک می‌زند تا به کاربر اطلاع دهد تصویر در حال ثبت شدن است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید