۰۵ خرداد ۱۳۹۳

به تلویزیون هوشمند ال‌جی LB730V با WebOS سلام کنید

 

جدیدترین تلویزیون هوشمند ال‌جی با رابط کاربری هوشمند webOS، تلویزیون هوشمند فوق باریک را ارتقا داده است؛ یک نمایشگر IPS خارق‌العاده و یک صدای عالی.

تلویزیون پیشرفته و هوشمند ال‌جی با webOS نحوه استفاده از تلویزیون هوشمند را تغییر داده است؛ اصلاً خوب نیست که تمام قابلیت‌های متصل به وب را در دنیا داشته باشی و دسترسی به آنها از طریق کنترل از راه دور شما را خسته و کلیدهای کنترل را دچار ساییدگی کند.

تلویزیون هوشمند ال‌جی با رابط کاربری webOS به شما در پیمایش سرویس‌های درخواستی، ورود منابع و سرویس‌هایی که اخیراً استفاده کرده‌اید کمک می‌کند؛ بدون اینکه شما را از کاری که انجام می‌دادید متوقف کند.

اما این نرم‌افزار پیشرفته به سخت‌افزار چشمگیری نیاز دارد. ال‌جی LB730V، به عنوان یک تلویزیون هوشمند Full HD که در ابعاد 42 تا 65 اینچ در دسترس است، کیتی است که همه سرگرمی‌های شما را نمایش می‌دهد. در تلویزیون LB730V که سرویس‌های BBC iPlayer تا Demand 5، Now TV اسکای، نت‌فلیکس،Amazon Instant  و چند سرویس دیگر برای دانلود از پیش بارگذاری شده‌اند، شما می‌توانید برنامه‌های نمایشی برتر را در لحظه تماشا کنید؛ بدون اینکه نیاز به ست‌تاپ باکس باشد و اطراف میز تلویزیون شما را شلوغ کند.

در تصویر غرق شوید

این تلویزیون حرف ندارد. مدل LB730V از فناوری صفحه سینمایی (CINEMA Screen) ال‌جی استفاده می‌کند؛ به این معنی که قاب دور صفحه فوق‌العاده باریک است و وقتی که خاموش است با اتاق نشیمن شما ادغام می‌شود و در زمان روشن بودن نیز تجربه مشاهده شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد.

پنل IPS تلویزیون را زنده می‌کند، رنگ‌ها و کنتراست دقیقی برای شما به ارمغان می‌آورد و همین طور حرکات روانی را تولید می‌کند که خارج از تصور شماست. شما از سینما سه‌بعدی شگفت‌انگیز ال‌جی نیز لذت خواهید برد. این قابلیت می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های دوبعدی را به سه‌بعدی تبدیل کند. ال‌جی LB730V با پخش‌ دوگانه (Dual Play) سازگار است و به بازی‌های چندنفره که نیاز به تقسیم صفحه دارند امکان پخش در حالت تمام صفحه را می‌دهد؛ به طوری که هر بازیکن نسخه مختلفی از بازی را به لطف وجود عینک‌های Dual Play ال‌جی می‌بیند. (در اینجا دیگر خبری از دزدکی نگاه کردن به نیمه دیگر صفحه و امتیاز گرفتن نیست)

صدا نیز با آن مطابقت دارد. سیستم بلندگوی 2.1 کانال ال‌جی صدایی پرقدرت و فراگیر را ارائه می‌دهد؛ حتی اگر هنوز سیستم بلندگوی شاهکاری نصب نکرده‌اید. ساب‌ووفرهای اختصاصی صدای بم فراگیر و واضحی را ایجاد می‌کند و بزرگنمایی سه‌بعدی صدا اشیا را روی صفحه دنبال می‌کند و با دور شدن یا نزدیک شدن صدا را طبق آنها تنظیم می‌کند.

 

یک عالمه محتوا

منوی روی صفحه در تلویزیون هوشمند ال‌جی LB730V با webOS فقط برای سرویس‌های درخواستی، مرور وب، دسترسی به راهنمای تلویزیون یا انتخاب منابع ورودی نیست. شما می‌توانید به فروشگاه مجازی ال‌جی نیز سر بزنید. فروشگاه LG Store ترکیبی از تلویزیون زنده، برنامه‌های درخواستی، محتوای سه‌بعدی، توصیه‌ها و پیشنهادات برنامه‌های کاربردی، همه در یک جا است. بنابراین، شما می‌توانید چیزی برای تماشا پیدا کنید.

کنترل و پیمایش از طریق کنترل جادویی LG Magic Remote نیز امکان‌پذیر است. بنابراین، شما می‌توانید فراموش کنید که روزی یک کلید را مدام به سمتی فشار می‌دادید تا در منو پیمایش کنید. فقط کافیست اشاره و کلیک کنید.

۳ نظر

حسین ۷ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
درصورت امکان در خصوص امکانات اضافه شده به تلوزیونهای مدل ۲۰۱۴ نسبت به نسل قبلی یعنی LA مدل ۲۰۱۳ به غیر از تفاوت ظاهری و سیستم عامل مطالب بیشتری ارائه فرمائید .
موفق باشید

جان فدای امام زمانم ۷ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
خسته نباشید
ممنون از خدمات الجی در تهران
من یه گوشی الجی دارم با مدل kp500ولی متاسفانه خراب شده و گارانتی که بردم صدهزاروپنجاه تومان خواستن ولی من این گوشی رو با همین قیمت خریده بودم من خیلی از گوشیم راضی هستم ای کاش می شد با گارانتی وهزینه کمتر درست می شد
ممنون از شما

حسین ۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
مدلهای ۲۰۱۴ ال جی را روی سایت رسمی ال جی مشاهده کردم متاسفانه سری LB وLB***V از نظر طراحی کپی ناشیانه ای از مدلهای ۲۰۱۳ سامسونگ یعنیF6850 و ES8880 که هردو این مدلها در کارخانه سام سرویس در ساوجبلاغ استان البرز تولید و در تمامی نمایندگیهای سامسونگ در تهران عرضه می شوند می باشد حتی از نظر امکانات فنی مدل پائین تر سامسونگ برای مدل پائین تر ال جی و مدل بالاتر سامسونگ برای مدل بالاتر ال جی لطفا به سایتهای : http://samservice.com/products/LED/ و همچنین :http://www.lg.com/us/led-tvs مراجعه نمائید . در حالیکه مدل سینما اسکرین ال جی عرضه شده در سال ۲۰۱۲ که با استقبال بی نظیر مواجه و بسیاری از تولید کنندگان مدلهایی به تقلید از آن روانه بازار نموده که می توانست بعنوان سمبل هویت ال جی تا سالیان سال با تغییرات اندکی باقی بماند مانند محصولات سونی و پاناسونیک و توشیبا و … و یا نوشابه کوکاکولا که قرنهاست لوگو و شکل بطری خود را حفظ نموده و اتومبیل های بنز و ب ام و که به لحاظ حفظ برخی مشخصه ها در طراحی حتی برای مدلهای آتی و کانسپت ( مفهومی ) که به تولید انبوه نرسیده اند حتی با حذف نام و لوگوی برند از دور داد می زند من بنز یا ب ام و هستم ای کاش این مدل در طراحی به عنوان هویت ال جی حفظ می شد تا بجای طراحی های شبیه سازی شده با یک طراحی اصیل برای ال جی رو برو بودیم نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

نظر دهید