۰۷ خرداد ۱۳۹۳

چرا تماشای فوتبال در تلویزیون OLED ال‌جی می‌چسبد؟

وقت آن رسیده که تلویزیون خود را ارتقا دهید. تلویزیون‌های کوچک 720 پیکسل HD دیگر قدیمی شده‌اند و کم‌کم باید آنها را برای همیشه در کنج انباری پنهان کرد.

حالا که در نهایت تصمیم گرفته‌اید تلویزیون خود را ارتقا دهید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب کردن دارید. انتخاب بزرگترین تلویزیون را فراموش کنید؛ تلویزیون‌های امروزی امکاناتی از اتصال به اینترنت تا فروشگاه برنامه‌های کاربردی و از سه‌بعدی تا صدای فراگیر دارند.

یکی از مهم‌ترین تغییرات OLED است. فناوری OLED یا دیود ساطع‌کننده نور ارگانیک، یک تغییر اساسی در نحوه ایجاد تصویر است. تلویزیون‌های استاندارد پیکسل‌های رنگی متفاوتی با نوردهی پشت دارند. این نور پشت به پیکسل‌‎ها می‌تابد تا تصویر مرئی شود. در تلویزیون OLED هر پیکسل منبع نور خود را دارد. به این معنی که کنتراست باورنکردنی ایجاد می‌شود که سیاهی عمیق‌تر و اشباع بهتری ایجاد می‌کند. علاوه بر این، دقت رنگ برای ایجاد تصویر واقعی‌تر بهبود پیدا می‌کند.

هنوز متقاعد نشده‌اید؟ به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم صوتی-تصویری مشاهده کنید تا خودتان از نزدیک تلویزیون OLED را ببینید؛ به طوری که حتی نتوانید چشم از آن بردارید. در این مطلب سعی داریم 5 دلیل را عنوان کنیم که چرا OLED ال‌جی برای فصل فوتبال 2014 و 2015 ایده‌آل است.

مانند بکهام خم می‌شوند

تلویزیون 55 اینچ منحنی OLED ال‌جی مدل EA980W انحنای شگفت‌انگیزی دارد که زاویه دید را بهتر می‌کند و چیزی فراتر از تماشا را در اختیار شما می‌گذارد. در عمل، به این معنی است که در روز مسابقه، بازیکنان نزدیک‌تر حس می‌شوند، جمعیت پرشورتر و حرکات فوری‌تر هستند. همه با هم: سرگرمی بیشتر.

رنگ بهتر

تلویزیون‌های OLED کنتراست بهتری نسبت به تلویزیون‌های استاندارد دارند اما فناوری ال‌جی یک فناوری کاملاً جدید است. پیکسل تلویزیون‌های استاندارد قرمز، سبز و آبی هستند که از آنها رنگ‌های متنوع‌تری ساخته می‌شود. پیکسل‌ها در تلویزیون منحنی OLED ال‌جی یک عنصر چهارم نیز به عنوان پیکسل سفید دارند. همین منجر به افزوده شدن تعداد رنگ‌هایی می‌شود که تلویزیون می‌تواند پخش کند (گاموت). در نهایت، ورزش‌های زنده زنده‌تر هستند.

هر چه بزرگتر، بهتر!

از تلویزیون 55 اینچ OLED خوشتان می‌آید؟ بله، صددرصد. مخصوصاً در فصلی که نتایج بازی‌ها مانند امتیازات تیم خودتان مهم هستند و شبکه‌ها اینفوگراف‌های شوکه‌کننده، تصویر در تصویر، و جدول زنده لیگ‌ها را برای مطلع نگه داشتن شما پخش می‌کنند. صفحه‌نمایش بزرگتر کمتر حس شلوغی ایجاد می‌کند و شما می‌توانید کوچکترین چیزها در جدول پایین صفحه بهتر بخوانید.

وضوح در حرکات

نحوه نمایش حرکات در تلویزیون اهمیت بالایی دارد. در ورزش هم این امر مصداق پیدا می‌کند. چه بسا اهمیت بیشتری نیز دارد؛ آن هم وقتی که اشیای مهمی مانند توپ که هم کوچک است و هم حرکات سریعی دارد نمایش داده می‌شود. تلویزیون‌های OLED زمان پاسخگویی باورنکردنی دارند. ال‌جی 55EA980W هزاران بار سریع‌تر از تلویزیون‌های LED استاندارد است. بنابراین، شما می‌توانید تصاویری شفاف و تیز را حتی در حالی که چیزها شلوغ و آشفته هستند ببینید.

برنامه کاربردی، برنامه کاربردی، برنامه کاربردی

این روزها، فوتبال را آن طور که اتفاق می‌افتد نمی‌بینیم و وقتی شب دیرهنگام به خانه می‌رسیم نیز برنامه‌ها را از دست نمی‌دهیم. سرویس‌های پخش مانند بی.بی.سی و NOW TV آنقدر خوب هستند که می‌توانید لیگ‌هایی که در جریان هستند را تماشا کنید و از لیگ‌های آینده مطلع باشید. برنامه‌های کاربردی موجود در تلویزیون هوشمند شما را شگفت‌زده می‌کنند زیرا هیچ چیز را از دست نخواهید داد. تلویزیون OLED ال‌جی شبکه اینترنتی با سیم و بی‌‎سیم دارد و فروشگاه مجازی حاوی برنامه‌های BBC iPlayer و NOW TV اسکای است. بنابراین، شما می‌توانید هم مسابقات را به صورت زنده ببینید و هم بعد از اتمام مسابقات و مشخص شدن نتیجه فوتبال تماشا کنید.

۲ نظر

حسین ۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
در سایت رسمی ال جی میزان کنتراست Contrustو همچنین تروموشن trumotion ( سرعت بروز رسانی تصویر ) و همچنین MCI ( سرعت انطباق تصویر ) که سه مولفه اصلی یا برگ برنده تلوزیونهای OLED ال جی می باشد مشخص نشده از طرفی علی رغم ظرافت و نو آوریهای بگار رفته در مدل صفحه نمایش منحنی OLED ال جی از جمله استفاده از بلندگوهای سرامیکی فوق باریک با توان خروجی ۴۰وات یعنی دو برابر تلوزیونهای ۵۵ اینچ معمولی چرا قیمت مدل صفحه تخت آن در سایز مشابه بالاتر است و آخر اینکه زمان عرضه تلوزیونهای OLED ال جی با کیفیت تصویری Ultra HD مشخص شده است یا خیر ؟
موفق باشید .

حسین ۸ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

نام خدا
با سلام:
شرکت صفحات نمایش ال جی یا LG Display که سالها پیش با مشارکت ال جی و فیلیپس و بن نام LG philipps تاسیس و با واگذاری سهام فیلیپس به ال جی به این نام تغییر یافت بزرگترین تولید کننده صفحات نمایش با کاربرد در انواع گوشی های تلفن های همراه ، تبلت ها ، نوت بوک ها ، مانیتور ها و تلوزیونهاست هر چند ال جی در حال حاضر مقام دوم تولید تلوزیون و مقام پنجم در گوشیهای تلفن همراه را در اختیار دارد و برندهای معتبر داخلی و خارجی ( شرکت اپل نمونه معتبر ترین تولید کنندگان خارجی و شرکت مادیران تولید کننده بزرگ داخلی صاحب برند ایکس ویژن تنها برند داخلی تولید کننده تلوزیونهای سه بعدی در ایران که تولید کننده انحصاری مانیتورهای ال جی در ایران از گذشته تا کنون بوده و در یک برهه زمانی تلفن های همراه ال جی را نیز در ایران تولید می کرد ) از تولیدات این شرکت استفاده و با افتخار در کاتالوگ محصولات به این موضوع نیز اشاره می کنند اما در هیچیک از سایت های ال جی و شرکای تجاری آن هیچگاه فهرستی از محصولاتی که با دانش فنی و قطعات تولیدی ال جی تولید می گردند منتشر نگردید در حالیکه انتشار فهرست برندهای معتبر جهانی که از صفحات نمایش ال جی در تولیدات خود استفاده می نمایند می تواند بهترین تبلیغ برای کیفیت تولیدات آن باشد نظر شما در این رابطه چیست ؟
موفق باشید .

نظر دهید