۰۴ خرداد ۱۳۹۳

یک خانه، یک گالری نقاشی؛ تلویزیون Gallery OLED ال‌جی

 

وقتی سخن از تلویزیون به میان می‌آید، زیبایی ظاهر همه چیز نیست. البته نه تا زمانی که تلویزیون Gallery OLED ال‌جی وارد میدان می‌شود.

در بهترین حالت، تلویزیون می‌تواند یکی از وسایل بی‌نظیر دکوراسیون منزل باشد. یک فناری بسیار باریک، ساده و درخشنده که در اتاق نشیمن شما جاخوش کرده است و در انتظار این است که جدیدترین و باکیفیت‌ترین سرگرمی‌ها را به نمایش گذارد. با این حال، تلویزیون‌ها همه مثل هم نیستند و برخی از آنها ظاهر زیباتری نسبت به بقیه دارند.

تنها تلویزیونی که یک سرو گردن از همه بالاتر است تلویزیون هوشمند Gallery OLED ال‌جی است. در این تلویزیون، که صفحه‌نمایش 55 اینچ دارد، کیفیت تصویر حرف اول را می‌زند: به جای استفاده از پیکسل‌های فرعی و استاندارد سبز، قرمز و آبی (RGB)، در این تلویزیون از پیکسل WRGB استفاده می‌کند؛ به این معنی که هر سری پیکسل یک پیکسل سفید فرعی دارد که دقت رنگ بالایی ایجاد می‌کند و تصویری نزدیک‌تر به آنچه کارگردان یا هنرمند خلق کرده است نمایش داده می‌شود.

جلوه‌های بصری به دلیل فناوری OLED هزاران بار سریع‌تر از فناوری LED معمول است و حرکات روان‌تر و واضح‌تری ایجاد می‌کند.

همه چیزهایی که در Gallery جمع شده است آن را متمایز کرده است. این تلویزیون روی یک قاب بلندگوی کرباسی سوار شده است که به آن زیبایی هنری یک گالری را می‌دهد که خانه و اتاق نشیمن شما را تبدیل به یک گالری نقاشی واقعی می‌کند.

 طراحی فقط به خاطر زیبا کردن ظاهر تلویزیون نیست: زیر پارچه کرباسی بلندگوهای قدرتمندی نهفته شده است که به Gallery OLED امکان می‌دهد تا صدایی بسیار غنی‌تر و قدرتمندتر را تولید کند؛ آن هم بدون اضافه کردن دستگاه اضافی و تنها با بلندگوهای خود تلویزیون. سیستم بلندگو 2.2 کانال به این معنی است که شما یک جفت کانال استریو دارید و دو ساب‌ووفر برای صدای بم و آهنگ‌های ضرب.

این بلندگوها که به زیرکی هر چه تمام‌تر پنهان شده‌اند، اتاق نشیمن شما را به مکانی دنج و خلوت تبدیل می‌کند و کمتر سیم‌های پردردسر و آزاردهنده که ظاهر خانه را شلوغ و به‌هم‌ریخته می‌کند را به نمایش می‌گذارد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید