۰۳ تیر ۱۳۹۳

ال‌جی برای حرفه‌ای‌های تصویر: اولین مانیتور 34 اینچ IPS UltraWide در دنیا با نسبت تصویر 21:9

اولین مانیتور 34 اینچ IPS UltraWide در دنیا با نسبت تصویر 21:9 برای حرفه‌ای‌ها و متخصصان تصویر ساخته شده و برنده جایزه شده است.

هنرمندان امروزی به جای بوم نقاشی بر مانیتورهای خود تکیه دارند تا تصورات و خلاقیت خود را بازتاب دهند. پس، جای تعجب نیست که مانیتورها تحت آزمایشات سخت و دقیقی قرار می‌گیرند تا عملکرد‌های آنها مورد آزمایش و ارزیابی قرار گیرد زیرا قابلیت‌های یک ماینتور می‌تواند با هر متخصص و کارشناس تصویر در ایجاد یک شاهکار هنری واقعی با چالش‌های زیادی مواجه شود.

اکنون در عصر مدرن امروز، هنرمند نقشگر می‌تواند به یک عکاس، طراح گرافیک و ویرایشگر ویدئو مراجعه کند! آنها فراتر از مرزهای خلاقیت می‌روند تا تصاویری زیبا، با ریزه‌کاری‌های دقیق و تخیلی خلق کنند. این تصاویر در فرمت‌های گوناگون عرضه می‌شوند؛ مانند ثبت لحظه‌ای در ابدیت به وسیله عکاسی و با ترکیب فناوری و هنر از طریق طراحی‌ها و تصاویر متحرک در فرمت ویدئو.

برای لئوناردو داوینچی‌های قرن 21، ابزارهای مورد نیاز کمی متفاوت از بوم و جعبه قلم‌مو است. تنها چیزی که نیاز است اولین مانیتور 34 اینچ IPS UltraWide در دنیا با نسبت تصویر 21:9 محصول ال‌جی است.

ال‌جی پرفروش‌ترین برند جهانی در فروش مانیتورهای 21:9 است و عنوان بهترین کیفیت تصویر در مانیتورها از جوایز TIPA در سال 2014، یکی از تأثیرگذارترین انجمن‌های مطبوعاتی تصویربرداری و عکاسی، کسب کرده است. این شرکت محصول شاخصش را با وضوح UltraWide QHD یا  (1440×3440) به شما حرفه‌ای‌ها و متخصصان تصویر معرفی می‌کند.

۲ نظر

وحید ۴ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام کی و با چه قیمتی وارد ایران میشن؟ آخه خیلی وقته ال جی این مانیتور رو تولید کرده. این تاخیر برای عرضه چه دلیلی داره. البته فکر کنم قیمتی داشته باشه که اگه همین امروز هم عرضه بشه تفاوتی نداشته باشه و دور از دسترس باشه.

shahryar ۴ دی ۱۳۹۳ پاسخ

کی وارد ایران می‌شه؟
۲۹ اینچش اومده ۳۴ نیومده

نظر دهید