۰۸ تیر ۱۳۹۳

تجربه دیجیتالی ال‌جی

اواخر اردیبهشت ماه سال 93 شش شهر ایران شاهد رخدادی بودند که اگر کم ‌نظیر نباشد، در نوع خود حرکتی است مؤید اصل مشتری مداری.

شرکت ال‌جی در شش شهر تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، تهران و نور اقدام به برگزاری گردهمائی با حضور مشتریان و فروشندگان ال‌جی نمود. این گردهمائی که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، به صورت مجزا پذیرای فروشندگان ال‌جی در نوبت صبح و کاربران و مشتریان ال‌جی در نوبت عصر بود. در این گردهمائی به ارائه توضیحات کاملی در مورد تلوزیون‌های  OLED ال‌جی پرداخته‌شد و حضار، طراحی OLED در مراحل مختلف را به صورت یک فیلم داستانی مشاهده کردند.

مهمترین نکته که در این گردهمائی می‌تواند به عنوان دستاورد ال‌جی نام برده شود، امکان “تجربه” واقعی و ملموس و کار با تلوزیون‌های ال‌جی بود. افراد شرکت کننده در این گردهمائی از شانس بررسی تلوزیون‌های OLED و ULTRA HD برخوردار بوده و به کار با آن پرداختند. با داشتن این تجربه بی‌واسطه مشتریان و کاربران توانستند به مقایسه محصولات تصویری ال‌جی با دیگر نمونه‌های موجود در بازار بپردازند و در صورت تمایل به خرید در محل گردهمائی، از هفت درصد تخفیف ویژه افراد حاضر در گردهمائی استفاده کرده و رویای تصویری زنده را به واقعیت تبدیل کنند.

در این مراسم که از اواخر اردیبهشت آغاز شده و تا اواخر خرداد ماه ادامه داشت، مدیران فروش منطقه‌ای ضمن سخنرانی و بیان ویژگی‌های انحصاری تلوزیون‌های OLED و ULTRA HD، به تشریح سادگی کار با این دستگاه‌ها پرداختند. کار با این تلوزیون‌ها علی‌رغم امکانات فراوان بسیار ساده بوده و کاربران را دچار سردرگمی نمی‌سازد.

دکور طراحی شده برای این گردهمائی به نحوی بود که توجه همگان را برانگیخت. این دکور علاوه برچشم نواز بودن، به خوبی نشان دهنده صفحه نمایش منحنی شکل تلوزیون‌های OLED و کیفیت تصویر آنها بود.

در فاصله میان سخنرانی‌ها و پس از پایان مراسم از شرکت‌کنندگان پذیرائی به عمل آمده و این گردهمائی با پایان روزهای بهار در اواخر خردادماه خاتمه یافت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید