۱۵ تیر ۱۳۹۳

لذت بردن از تمام جزییات با تلویزیون جدید Ultra HD 4K ال‌جی

 

جزییات و ریزه‌کاری‌ها اهمیت دارد. جزییات یعنی همان چیزهایی که در تلویزیون باورنکردنی و جدید Ultra HD 4K ال‌جی (LG 49UB850V) می‌بینید و در تلویزیون‌های دیگر نمی‌بینید.

وضوح صفحه‌نمایش این تلویزیون خارق‌العاده 4 برابر وضوح تلویزیون‌های معمولی Full HD و بلو-ری است. این وضوح 2160×3840 پیکسل با کیفیت تمام و کمال در صفحه Ultra HD 4K جمع شده است. بنابراین، بهتر است چشمان خود را با چیزهایی که خواهند آمد آشنا کنید.

چه نزدیک به تلویزیون نشسته باشید و چه در گوشه دیگر اتاق، عمق، جزییات و واقع‌گرایی خیره‌کننده است. با پنل خاص IPS، رنگ و وضوح از هر زاویه‌ای عالی است.

نسبت فریم یکهزار هرتز در تلویزیون 49UB850V ال‌جی تصاویر را واضح‌تر و حرکات را، حتی در صحنه‌های اکشن و پرتحرک سریع، بسیار روان و زیبا نمایش می‌دهد. نه تنها تماشا در تلویزیون ULTRA HD 4K بسیار لذت‌بخش است، بلکه استفاده از آن نیز سرگرم‌کننده است. رابط کاربری ساده و هوشمند webOS آیکون‌های برنامه در لانچری که قابل سفارشی‌شدن است در کنار هم قرار دارند. به این معنی که حتی یک لحظه را هم از دست نخواهید داد. در همان حال، کنترل جادویی Magic Remote تعامل با تلویزیون را با کنترل صوتی و حسگر حرکات سریع و جالب می‌کند.

کیفیت نمای خود را ارتقا دهید

تحول در ULTRA HD 4K آغاز شده است. بلو-ری‌های ULTRA HD 4K قریب‌الوقوع و وسوسه‌کننده هستند. هم اکنون نت‌فلیکس پخش 4K سریال‌های House Of Cards و Breaking Bad را آغاز کرده است و چندین برنامه 4K دیگر در دست تدارک دارد.

شما می‌توانید محتوای استاندارد و HD را نیز ارتقا دهید تا به کیفیت صفحه Ultra HD 4K نزدیک شوید. مانند کانال‌های پخش تلویزیون، دی‌وی‌دی، بازی و پخش آنلاین برنامه‌ها. ارتقای کیفیت هوشمندانه ال‌جی پیکسل‌های جدیدی ایجاد می‌کند تا جزییات را بهبود ببخشد و به شما نشان دهد که Ultra HD 4K یعنی چه.

ممکن است تلویزیون ال‌جی 49UB850V باریک، شیک و بدون قاب باشد اما از درون هیولایی است. یک مرورگر کاربرپسند، کنترل مایکروپیکسل (که نقاط بلا استفاده صفحه را کم‌نور می‌کند تا کنتراست را افزایش دهد)، صدای اولترا ساراند (ULTRA surround) و فوق‌العاده فراگیر در این تلویزیون وجود دارد و شما می‌توانید از دیگر دستگاه‌ها پخش کنید و به لطف وجود پورت HDMI 2.0 از نهایت سرگرمی لذت ببرید.

تلویزیون ULTRA HD 4K ال‌جی از هر حیث برنده است.

۶ نظر

مهران ۱۷ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

جرا الجی دوربین عکاسی فیلمبرداری نمیسازه تواین زمینه فعالیتی نداره?

ال جی ۱۷ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام

فعلا فعالیتی تو این زمینه ندارد

مجید ۲۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام آیا دستگاههای بلوری فعلی میتوانند محتوای ULTRA HD 4K را پخش کنند یا باید دستگاههای جدیدتر خرید ؟

وحيد ۳۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.قیمت ۵۵ اینچ۴k چقدر است وایا باز هم در ازای خرید این مدل .سینمای خانگی هدیه میدهد؟

وحيد ۳۰ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

در این موقع برا ۵۵ اینچ۴Kچه هدیه ای میدهید؟چطور از زمان شروع جشنواره ها با خبر شویم؟

بابک ۱ دی ۱۳۹۴ پاسخ

ممنون میشم راهنمایی کنین چجور گوگل کروم۴۹ub850 رو می توان .اپدیت کرد.ممنون

نظر دهید