۲۹ مرداد ۱۳۹۳

تو اینکاره‌ای یا من؟

 آیا فکر می‌کنید بهتر از هر کس دیگر ماشین ظرفشویی را از ظرف‌های چرب و کثیف پر می‌کنید؟ یا نیمه گمشده شما فکر می‌کند در این کار خبره است؟ خب، شما هم ممکن است مانند هر کس دیگری بعد از اوقات فراغت تابستان، تصمیم بگیرید کارهای منزل را با دیگر اعضای خانواده تقسیم کنید. حتماً باید برای این کار برنامه چرخشی استانداردی داشته باشید یا بهتر از همه، می‌توانید اعضای خانواده را به چالش بکشید و با هم در رقابت درگیر کنید!

حالا سؤال اینجاست: «فکر می‌کنی ظرف‌های بیشتری در ظرفشویی جای می‌دهی؟ نشان بده چند مرده حلاجی!»

و سؤال دیگر: «فکر می‌کنی نحوه چیدمان قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها باعث تمیزتر شدن آن می‌شود؟ ثابت کن!»

ماشین ظرفشویی ال‌جی با فناوری بخار کاربری آسانی دارد؛ به گونه‌ای که حتی بچه‌های کوچک هم می‌توانند خودشان بعد از شام ظرف‌ها را در ماشین ظرفشویی بچینند و برنده جایزه شوند. ممکن است به نظر شما سیستم EasyRack™ Plus سرگرم‌کننده باشد زیرا می‌تواند در حال پرواز هم تنظیم شود: چیزی شبیه به پازل. شما می‌توانید از همین جنبه پازلی بودن برای جذب کردن کودکان استفاده کنید و به آنها بگویید که همه ظرف‌ها را در ماشین ظرفشویی جای دهند. این ماشین ظرفشویی با قفسه سومی عرضه می‌شود که ارتفاع آن قابل تنظیم است و برای فنجان‌های کوچک‌تر مناسب است.

فقط یادتان باشد که اگر نحوه چیدمان پازل‌وار کودکان با استانداردهای شما تطبیق نداشت از کوره در نروید:

«عزیزم، چرا فنجان‌های اسپرسو را آن پایین گذاشتی؟ این فضا می‌تواند برای وسایل بیشتری استفاده شود! چرا از قفسه سوم برای فنجان‌های کوچک‌تر استفاده نمی‌کنی؟»

این ماشین‌ ظرفشویی بخارشو به شما امکان می‌دهد بر جنبه سرگرم‌کننده بازی پازل تمرکز کنید. اینکه کدام یک از شما بهتر این کار را انجام می‌دهید؟ کدام یک بهتر ظرف‌ها را تمیز می‌کند؟

فناوری TrueSteam نیاز به پیش شست‌وشو را کاملاً از بین می‌برد! اما مراقب باشید: شاید چیزی با عنوان خیلی خیلی تمیز وجود داشته باشد…

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید