۰۵ مرداد ۱۳۹۳

فقط تا هفتم مرداد فرصت دارید…

 

برای شرکت در نهمین دوره از مسابقات آشپزی تا 7 مرداد فرصت دارید.

 

در دروه جدید مسابقات آشپزی ال‌جی امسال هر کسی که فکر می‌کند یک آشپز چیره‌دست است می‌تواند یکی از شرکت‌کنندگان و شاید برنده جهانی باشد.

فرقی نمی‌کند خانم هستید یا آقا! مایکروفر شما ال‌جی است یا هر برند دیگری! مایکروفر دارید یا اصلاً ندارید….. شما هم می‌توانید شرکت‌کننده باشد. پس، شرکت در نهمین دور از مسابقات آشپزی با سولاردام ال‌جی در شهریور ماه 1393 برای عموم آزاد است.

اگر خود را آشپز قابلی می‌دانید به سایت http://mysolardom.goldiran.ir مراجعه و در سایت ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام 3 دستور پخت پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر را ارسال کنید؛ دستورپخت غذاهایی که الزاماً با سولاردام یا مایکروفر نیستند.

در مرحله بعد، همکاران و مدرسان در مدارس آشپزی ال‌جی، امکان طبخ دستور پخت ارسال شده را با سولاردام ال‌جی بررسی می‌کنند و پس از انتخاب منوهای برتر، با داوطلب مربوطه تماس می‌گیرند.

در مرحله بعد، راه یافتگان به دور اول مسابقه جلسه آموزشی رایگان طبخ غذا با سولاردام ال‌جی برای آمادگی در مسابقه شرکت می‌کنند. در این کلاس مدرسان آشپزیطبخ غذای مورد نظر را با سولاردام ال‌جی را، به‌طور جداگانه، به داوطلبان آموزش می‌دهند.

آشپزهای ایرانی! خانم‌ها و آقایانی که دست‌پختتان را باور دارید! همین حالا در سایت ثبت نام کنید و وارد این دور از مسابقات شوید. زمان ثبت نام در مرحله مقدماتی مسابقات آشپزی ال‌جی تا 7 مرداد ماه است.

۱ نظر

علیرضافرداسکندری ۶ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میکنم خدمت عزیزان ال جی
لطفا میشه بگید در چه تاریخی جوایز مسابقه جام جهانی ال جی گلlggoal اهدا میشه ؟

نظر دهید