۲۲ مرداد ۱۳۹۳

چرا webOS؟ دلیل دوم: کشف ساده

آیا می‌خواهید نحوه تماشای تلویزیون را بهبود ببخشید؟ راه‌های کارامدتری وجود دارد…. مثل تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با webOS.

خود را از پیچیدگی‌ها و سختی‌هایی که به نظر می‌رسد با چنین فناوری‌های پیشرفته‌ای همراه باشد رها کنید؛ شما می‌توانید اکنون از تلویزیون هوشمند آن طور که باید لذت ببرید: ساده و ملموس. اکنون به راحتی می‌توانید به دنیای روبه‌فزونی سرگرمی هوشمند دسترسی داشته باشید.

کشف ساده

منو: کانال درست را انتخاب کنید و راحت به اطلاعات دسترسی داشته باشید. مطمئن باشید که برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های پرطرفدار را به لطف پیشنهاداتی که Live Menu ارائه می‌دهد از دست نمی‌دهید و می‌توانید برای یافتن چیزی که می‌خواهید اکنون یا در آینده تماشا کنید جست‌وجو کنید.

فروشگاه: فروشگاه مجازی LG Store ترکیبی از سرگرمی Live TV، ویدئوهای درخواستی، محتوای سه‌بعدی پیشنهادات و برنامه‌های کاربردی در یک جا است. شما همیشه چیزی متفاوت را برای تماشا کردن، گوش دادن یا بازی کردن پیدا می‌کنید.

سرگرمی: همه سرویس‌های محبوب سرگرمی مانند تلویزیون، BBC iPlayer و Demand5 کنار هم گرد آمده‌اند. همین طور، دسترسی فوری به فیلم‌های درخواستی اسکای در NOW TV، Netflix، Amazon Instant، Blinkbox و Wuaki TV امکان‌پذیر است.

موسیقی و ورزش: ورزش‌ها را زنده از اسکای اسپرت (Sky Sports) در NOW TV، Eurosport، BBC Sport و ESPN Player پخش کنید و از طریق Spotify و Napster به موسیقی دسترسی داشته باشید و همچنین می‌توانید از یوتیوب به طور مستقیم استفاده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید