۱۵ شهریور ۱۳۹۳

نسل جدید جاروهای کیسه‌ای ال‌جی: طراحی مدرن، کیفیت ماندگار

 

پس از چند سال مطالعه دقیق بازار ایران، شناخت نقطه‌نظر مشتریان و کسب تجارب ارزشمند، شرکت ال‌جی نسل جدید جاروبرقی‌های کیسه‌ای را با طراحی زیبا و کیفیت ماندگار عرضه کرده است تا پاسخگوی سطح انتظار مشتریان باشد.

برس حیرت‌آور جاروبرقی به راحتی روی فرش و موکت حرکت می‌کند و با قدرت مکش بالا هر نوع گرد و خاکی را پاک می‌کند. با نسل جدید جاروبرقی‌های کیسه‌ای ال‌جی، فرآیند جارو کردن آسان و لذت بخش می‌شود.

طراحی مناسب با سلیقه ایرانی

طراحی نسل جدید جاروبرقی‌های کیسه‌ای ال‌جی نوآورانه، دارای عناصر مدرن و برخوردار از ظرافت، تنوع رنگ و مطابق با سلیقه ایرانی است. این محصولات در رنگ‌های قرمز، نقره‌ای، مشکی و سفید و در دو گونه براق و مات برحسب مدل تولید می‌شوند.

قدرت مکش حیرت‌آور

توان مکش نسل جدید جاروبرقی‌های کیسه‌ای ال‌جی بهینه‌سازی شده و ضمن بهره بردن از «برس مخصوص فرش و موکت» بهترین عملکرد را نسبت به مدل‌های موجود دارد. این جاروبرقی اتاق‌هایی که مفروش هستند یا سطحی نامتجانس دارند را، به راحتی و با قدرت بالای پاک‌کنندگی خود، عاری از هر نوع گرد و خاک می‌نماید.

در کنار برس مخصوص فرش و موکت، برس کوچکی جهت پاک کردن کنج، شکاف و درزهای تمامی بخش‌های خانه طراحی شده و در بسته‌بندی محصولات قرار گرفته است.

رعایت اصول ارگونومیک و راحتی کاربر

دسته جاروبرقی‌های ال‌جی لوله تلسکوپی قابل تنظیم دارند. این نوع لوله با طراحی ارگونومیک فرآیند جارو کردن را متناسب با قد فرد راحت و بدون عوارض می‌کند. البته باید به چرخ‌های بزرگ طراحی شده برای جاروبرقی‌های ال‌جی نیز اشاره کرد که حرکت جارو روی سطوح مختلف را تسهیل می‌کنند و باعث می‌شوند برای جابه‌جایی جاروبرقی فشار کمتری نیاز باشد و در نتیجه جارو کردن با راحتی و فراغت بیشتری انجام شود.

مبارزه مؤثر با ذرات آلرژی‌زا

در نسل جدید جاروبرقی‌های کیسه‌ای ال‌جی از فیلتر ضدآلرژی هپا استفاده شده است. لایه‌بندی فیلتر هپا دارای ساختار محکم و به هم فشرده‌ای است که به جذب بهتر گرد و غبار و عوامل آلرژی‌زا کمک می‌کند. این فیلتر با نقش تأییدشده‌اش در جذب ذرات بسیار ریز (تا 0.3 میکرون) توانایی پاک کردن بیش از 99 درصد مواد آلرژی زای محیط را دارد.

شرکت ال‌جی الکترونیکس با طرح شعار Life’s Good و پایبندی به آن در تلاش برای تأمین بیشترین رفاه برای مشتریان است. این شرکت زندگی زیبا را در خانه‌ای می‌بیند که بهترین امکانات رفاهی در آن فراهم است. نسل جدید جاروبرقی‌های کیسه‌ای ال‌جی در سبد محصولات ال‌جی جای گرفته و با سهولت در جارو کردن، عملکرد خود را ثابت کرده است. این محصول با امتیازات ارزشمند خود بی‌شک رضایت مشتریان را به همراه خواهد داشت.

۱ نظر

شاهین ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ پاسخ

این مدل جارو برقی الان در بازار موجود است؟

نظر دهید