۱۷ دی ۱۳۹۴

همکاری ال‌جی با نت‌فلیکس برای گسترش کسب‌وکار جهانی

این همکاری جدید مجموعه‌ای بزرگ از محتوا را از سوی شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی پیشگام در جهان ارائه می‌دهد

لاس‌وگاس، 6 ژانویه 2016-  ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که همکاری جهانی خود را با نت‌فلیکس در جهت تسهیل پخش جهانی و اینترنتی ویدئوهای درخواستی، فراتر از بازارهای کنونی شبکه تلویزیون اینترنتی (امریکا، اروپای غربی، استرالیا، نیوزلند و ژاپن)، آغاز کرده است. با این توسعه مجموعه محتوای باکیفیت، شامل سریال‌های تلویزیونی 4K HDR، در بازارهای بیشتری در آسیا، خاورمیانه و اروپا قابل دسترس است. ال‌جی به عنوان شریک تجاری جهانی اولیه برای نت‌فلیکس انتخاب شده. این امر به دلیل ارائه تجربه مشاهده نت‌فلیکس و کیفیت تصویر و عملکردی است که تلویزیون‌های ال‌جی به صنعت تلویزیون هوشمند بخشیده است. در حال حاضر، ال‌جی و نت‌فلیکس با هم در تلاش هستند تا دسترسی به سرویس‌های نت‌فلیکس را با پیش‌پرداخت میسر کنند.

سریال‌های Daredevil، Orange is the New Black و Sense8 از جمله سریال‌های تحسین‌شده نت‌فلیکس هستند. بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیک مصرفی در لاس‌وگاس (CES 2016) قادر خواهند بود کلیپ‌های 4K HDR را از نت‌فلیکس تماشا کنند. نت‌فلیکس تلویزیون‌های 4K HDR OLED ال‌جی را به دلیل برخورداری از ناب‌ترین سیاهی، وضوح کنتراست و رنگ تحسین کرده است. همه این عوامل دقت بیشتر تصویر و بُعد بی‌نظیر در زمان نمایش محتوا را تضمین می‌کند.

اسکات مایرِر، معاون اکوسیستم مشارکت محصول در نت‌فلیکس، گفت: «همکاری جهانی ما با ال‌جی به شیفتگان سرگرمی در سراسر دنیا کمک می‌کند تا نت‌فلیکس را کشف کنند و از آن لذت ببرند. ما در پی این هستیم که اعضای خود را با فناوری پیشرفته و توانایی تماشای سریال‌های مورد علاقه‌شان به شکل 4K و HDR شاد کنیم.»

برایان کان، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما از اینکه شریک تجاری جهانی نت‌فلیکس، پرطرفدارترین تأمین‌کننده محتوا در دنیا، هستیم بسیار هیجان‌زده‌ایم. ال‌جی به ابتکار در زمینه نمایشگر و فناوری‌های صدا برای ارائه تجربه 4K برتر و HDR به مشتریان جهانی ادامه خواهد داد. ال‌جی با استفاده از برجسته‌ترین و نویدبخش‌ترین پیشرفت‌های فناوری به پیشگامی در بازار جهانی تلویزیون‌های ممتاز و پیشرفته ادامه می‌دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید