۱۷ دی ۱۳۹۴

نفسی که ممد حیات بود ، مخل حیات شد!

واقیعت این است که آلودگی هوا و خطرات ناشی از آن به یک چالش جهانی تبدیل شده است و این آلودگی‌ها صدمات جبران ناپذیری به انسان وارد می‌کنند و افرادی که مشکلات تنفسی دارند و همچنین کودکان و سالمندان بیش از عموم مردم در معرض خطر هستند.

هر چند تمیزکردن هوای بیرون خانه امکانپذیر نیست اما پاک کردن هوای درون خانه با استفاده از دستگاه های تصفیه هوا امری دور از ذهن به نظر نمی رسد . شرکت  ال جی با استفاده از فناوری فیلتراسیون پیشرفته، موفق به ساخت دستگاه تصفیه هوایی شده است که امکان تنفسی عمیق در فضایی عاری از هر گونه آلاینده را برای شما به ارمغان می آورد.

HC- 21 x 13 - 1394-08-25 at 12.02.49

پرچمدار ال‌جی با نام Aqua  به صورت همزمان فضای داخلی را تمیز ، استریل  و مرطوب می‌نماید و استفاده کاربرپسندی دارد. این محصول شگفت‌انگیز چند فیلتر مدرن دارد که ذرات آلاینده دیده‌نشدنی نظیر ذرات گرد و غبار، ذرات معلق، گازهای NO2 وSO2   ، ذرات بزرگتر از 2.5 میکرون  ، دود و بوهای نامطبوع را از محیط خانه می‌زداید. این دستگاه همچنین در طراحی خود قابلیت ویژه‌ای برای شرایط آب و هوایی خاور میانه دارد که می‌تواند هوا را از ذرات شن و خاک پاک کند. در ضمن، فیلتر قدرتمند HEPA که قابلیت جذب انواع ویروس ها (آنفولانزا و..) ، باکتری ، میکروب و ذرات ریزتر از 0.1 میکرون را دارد سلامت کاربران را تضمین می نماید.

استفاده از این دستگاه برای خانم های باردار ، کودکان ، سالمندان و محیط های اداری پر رفت و آمد توصیه می گردد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید