۲۹ مهر ۱۳۹۳

آشنایی با برنامه کاربردی LG Health در ال‌جی G3

ال‌جی به شما کمک می‌کند تا فعالیت‌های روزانه خود را در گوشی هوشمند G3 پیگیری و ثبت کنید؛ البته اگر بدانید که این برنامه را از کجا باید پیدا کنید.

عذر شما برای فرار کردن از فعالیت و ورزش موجه است اما در ال‌جی G3 شما می‌توانید با استفاده از برنامه کاربردی LG Health که از پیش در گوشی بارگذاری شده است فعالیت‌های روزانه خود را پیگیری کنید. این یک برنامه خیلی خوب است که قدم‌های روزانه، دویدن‌ها یا مسیرهای مورد علاقه شما را نقشه‌برداری می‌کند.

این برنامه را در کشوی برنامه‌های کاربردی پیدا نخواهید کرد. پس، اولین کاری که باید انجام دهید کمی کندوکاو است.

چگونه برنامه کاربردی LG Health را باز کنیم؟

اگر بولتین هوشمند (Smart Bulletin) یا صفحه اصلی G را غیرفعال کرده باشید، لازم است برش گردانید. اگر می‌خواهید از این برنامه کاربردی استفاده کنید، چاره‌ای ندارید جز اینکه از آن استفاده کنید اما دقیقاً این همان جایی است که باید باشیم. برنامه LG Health نیمه بالایی بولتین هوشمند را اشغال می‌کند. علاوه بر این، با ضربه بر روی برنامه و باز کردن آن، مرور قدم‌ها، مسافت‌ها و کالری‌های روزانه نمایش داده می‌شود.

محتویات برنامه

وقتی برای اولین بار برنامه را باز می‌کنید، این ویجت مدور را می‌بینید که پر از اطلاعات در 24 ساعت گذشته است. در مرکز صفحه، شما تعداد قدم‌های خود را که در طول روز برداشته‌اید می‌بینید و همین طور آدم کوچکی را مشاهده می‌کنید که بیانگر نوع ورزشی است که انجام داده‌اید یا نداده‌اید. مثلاً، اگر شروع به دویدن کنید، آدم کوچولو به یک دونده مبدل می‌شود.

در هر چرخه 24 ساعته، شما می‌توانید به عقب پیمایش کنید و نتایج گذشته را ببینید. در قسمت بالا، آیکون کوچک یک تقویم را می‌بینید که تاریخ روز و اطلاعات امروز را نمایش می‌دهد. در کنار آن گزینه‌ای برای ضبط فعالیت‌های جدید شما وجود دارد و در زیر آن نوع فعالیت خود را می‌توانید ببینید؛ مثل پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، هایکینگ و حتی اسکیت.

با حرکت به سمت چپ منوی اصلی را می‌بینید که گزینه‌هایی برای مشاهده وضعیت ورزش، رتبه‌بندی و پیگیری مجدد گزینه‌های ضبط قبلی وجود دارد.

قبل از شروع فعالیت و پیگیری آن، باید برای خود پروفایلی ایجاد و اهداف روزانه خود را در تنظیمات اعمال کنید. در گزینه منو، در سمت راست، می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. جنسیت، سن، قد، وزن را بیافزایید تا وزن ایده‌آل و شاخص توده بدنی یا IBM به شما داده شود. این برنامه به شما هدف روزانه‌ای ارائه می‌دهد که البته می‌توانید به صلاحدید خود آن را نادیده بگیرید. می‌توانید قدم‌های دلخواه یا میزان کالری دلخواهی که تصمیم دارید بسوزانید را در هر روز وارد کنید.

۴ نظر

علیرضا ۲۹ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

کاش واسه G2 هم بود

امیر ۳۰ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

ال جی واسه G2 اندروید ۵ رو ارائه میدی.اگه بدی میرم همین فردا میخرمش

سجاد ۱ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

واسه الجی جی ۳ بیت هم هست؟

وحید ۶ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من تازه جی ۳ خریدم و اشتباها پیج health پاک کردم میشه بگین چطوری برش گردونم

نظر دهید