۲۲ مهر ۱۳۹۳

معرفی جدیدترین محصولات دوست‌دار محیط زیست HVAC ال‌جی در نمایشگاه تجاری Chillventa 2014

جدیدترین سری از محصولات و فناوری‌های مبتکرانه که برای استانداردهای بالای اروپا در زمینه کارایی، عملکرد و دوام طراحی شده است

نورمبرگ، 14 اکتبر 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به بازدیدکنندگان از Chillventa 2014 امکان می‌دهد تا برای اولین بار جدیدترین محصولات HVAC مسکونی و تجاری و همین طور راهکارهای انرژی تجدیدشدنی را تماشا کنند. نمایشگاه دوسالانهChillventa  از 14 تا 16 اکتبر در مرکز همایش‌های نورمبرگ آلمان برگزار می‌شود و یک نمایشگاه تجاری مهم برای محصولات سرمایشی، تهویه مطبوع، هواساز و پمپ‌های گرمایشی است.

غرفه ال‌جی در نمایشگاه Chillventa 2014 شامل 5 بخش اصلی است: بخش مولتی وی 4، بخش مولتی وی، بخش ترما وی، بخش RAC، بخش اسپلیت اینورتر تکی و چندتایی و بخش BMS. در این نمایشگاه، جدیدترین فناوری‌های این شرکت شامل Multi V IV Heat Recovery، Hydro Kit، Therma V و ARTCOOL Stylist Inverter V نیز به طور زنده ارائه می‌شوند. همه محصولات ال‌جی که در Chillventa امسال به نمایش گذاشته می‌شوند بازده انرژی خوبی دارند، دوستدار محیط زیست هستند و انعطاف باورنکردنی در نصب دارند.

جای-سونگ لی، رئیس بخش تجاری شرکت راهکارهای انرژی و تهویه مطبوع ال‌جی، گفت: «هم اکنون یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان HVAC و راهکارهای انرژی ال‌جی است و حضور ال‌جی در بازارهای سرتاسر اروپا روزبه‌روز بیشتر به چشم می‌خورد. نمایشگاه Chillventa برای ما فرصتی بی‌نظیر فراهم می‌کند تا راهکارهای HVAC عالی خود را به نمایش بگذاریم؛ محصولاتی که برای بالا بردن استاندارد بازده انرژی و ارائه نتایج دوست‌دار محیط زیستی طراحی شده‌اند که هم برای ال‌جی و هم برای مشتریان اروپایی ما بسیار مهم است.»

در نمایشگاه Chillventa 2014، ال‌جی فناوری‌های گرمایشی با راندمان انرژی بالا را به نمایش می‌گذارد؛ مانند Multi V IV Heat Recovery  از محصولات جریان هوای متغیر (VRF) که برای ساختمان‌های تجاری مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها و ادارات ایده‌آل است. سیستم Multi V IV Heat Recovery  به عنوان جزء اصلی در مجموعه جدید ال‌جی به این منظور طراحی شده است که گرمایش و سرمایش همزمان در مناطق مختلف ساختمان را امکان‌پذیر کند. با وجود قابلیت دو عملکرد بسیار متفاوت به طور همزمان، این سیستم می‌تواند حتی زمانی که هر دو قابلیت در حال اجرا هستند انرژی را ذخیره کند. مثلاً با ضریب عملکرد گرمایشی 60 درصد و سرمایشی 40 درصد، سیستم Multi V IV Heat Recovery ال‌جی به ضریب عملکرد بسیار بالای 8.5 دست خواهد یافت که منجر به حداکثر ذخیره انرژی به میزان 30 درصد بالاتر از سیستم‌های متداول می‌شود.

سیستم Multi V IV Heat Recovery می‌تواند در ترکیب با راهکار گرمایش آب Hydro Kit ال‌جی نیاز به آب داغ در ساختمان‌های متوسط تا بزرگ را برطرف کند. این ترکیب، با تلاش همگام در کاهش مصرف انرژی می‌تواند به سرعت آب را تا حداکثر دمای 80 درجه سلیسیوس گرم کند. محصولات Multi V IV Heat Recovery جریان هوای گرم‌کننده‌ و قدرتمندی را تولید می‌کند و به Hydro Kit امکان می‌دهد تا وظایف گرمایش سطح و آب را به طور همزمان انجام دهد. در راستای نگرش سبز ال‌جی، این سیستم‌ها کمترین میزان دی‌اکسید کربن را منتشر می‌کنند و با بازیافت گرما از تمام دستگاه‌های داخلی متصل، هزینه انرژی کمتری دارند.

ترما وی ال‌جی (Therma V)، که برای خانه‌های جدید یا تازه بازسازی‌شده بهینه شده است، منبع قابل اعتمادی از آب گرم، گرمایش سطح و انعطاف بهینه را ارائه می‌دهد. قدرت اصلی ترما وی در توانایی ارائه بازده انرژی عالی بدون قربانی کردن عملکرد است. حالت Weather Dependent Operation به صورت خودکار دمای فضای داخل را در پاسخ به تغییرات دمایی بیرون تنظیم می‌کند تا راحتی و آسایش بهینه فراهم شود. علاوه بر این، حالت سکوت در این سیستم صدای اجرایی در هنگام شب یا زمانی که نیاز به محیطی آرام دارید را کم می‌کند.

دستگاه ARTCOOL Stylist Inverter V شگفت‌انگیز تأکیدی بر نمایش دستگاه‌های تهویه مطبوع پیشرفته خانگی ال‌جی در Chillventa 2014 دارد. علاوه بر جنبه‌های زیباشناختی، مدل‌های مسکونی 2014 ال‌جی برای مشتریان فهیم اروپایی طراحی شده‌اند. فناوری اینورتر صرفه‌جو در انرژی، مزایای مفید مراقبت از سلامت در فناوری پلاس‌مستر یونایزر پلاس (Plasmaster Ionizer Plus) و عملکردهای هوشمندی که در جهت افزایش راحتی هستند، مانند کنترل انرژی پویا و AC Tag On ال‌جی برای مشتریان ارزشی بی‌بدیل را به ارمغان می‌آورد.

بازدیدکنندگان از Chillventa 2014 را، از 14 تا 16 اکتبر، به غرفه سرگرم‌کننده ال‌جی در سالن 140-7 در مرکز نمایشگاه نورمبرگ دعوت می‌کنیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید