۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

جشنواره تابستانه کولرهای گازی اینورتر ال‌جی

لمس نسیم خنک بهار در تابستان با کولرهای گازی اینورتر ال‌جی

جشنواره تابستانه کولرهای گازی ال‌جی از 25 اردیبهشت ماه آغاز شد و تا مدت محدودی ادامه دارد.

شما مشتریان وفادار ال‌جی با خرید کولرهای گازی ال‌جی که مدل آنها در فهرست محصولات جشنواره تابستانه ذکر شده است می‌توانید در این جشنواره شرکت کنید.

یادتان نرود که باید حداقل پس از گذشت 3 روز و حداکثر 30 روز پس از نصب دستگاه به همراه مدرک شناسایی و اصل برگه نصب دستگاه به فروشگاه محل خرید کولر مراجعه نمایید.

Summer Promotion Table

در جشنواره تابستانه، تخفیف در نظر گرفته شده برای محصولات کولرهای گازی ال‌جی بعد از ارائه برگه نصب توسط مشتری و به شرط نصب در استان محل خرید پرداخت خواهد شد.

شرایط و هدایای جشنواره بدون اطلاع قبلی می‌تواند تغییر کند.

لطفاً در صورت بروز هر گونه مشکل یا ابهام با شماره 84733-021 تماس حاصل نمایید.

۹ نظر

امیر ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا لیست قیمت کولرهای گازیتونو برام ایمیل کنید .
متشکر

ال جی ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

برای اطلاع از قیمت کولرهای گازی ال جی به نمایندگی های گلدیران مراجعه نمایید.

مهمان ۵ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام ، لطفا در خصوص اختلاف پارت نامبر ها و مدل های ارائه شده در این پست و مدلهای موجود در سایت lg.com توضیح بفرمایید.
همچنین لطفا در خصوص ارائه آموزش های لازم و اطلاعات کافی به نمایندگان فروش خود مخصوصا در شهرستانها توجه بیشتری داشته باشید.
با تشکر

حسين ۵ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

محصولات ال جی تولید شده در ایران ( توسط گلد ایران ) و یا تولید شده درخارج از کشور وبه سفارش گلد ایران در نام گذاری مدل محصول تفاون اندکی با نام انتخاب شده برای آن مدل محصول در سایر کشورها دارد و این مختص فقط ایران هم نیست در مورد برخی از محصولا مانند موبایل این پارت نامبر و شماره مدل برای اپراتورهای مختلف نیز متفاوت می باشد قطعا محصولات سفارش گلد ایران بیشترین سازگاری با شرایط آب و هوائی ایران ، ولتاژ برق و استانداردهای پخش تلوزیونی و پشتیبانی کامل از زبان فارسی را دارد .

علی ۹ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

دوست گرامی درسال ۹۴ ۲۴هزار بدون اینورت خریدم ۲۳۰۰۰۰۰ تومان البته درچشواره ولی سال۹۵ ۱۰۰۰۰۰۰ تومان اضافه شد که همان کولر و۳۳۰۰۰۰۰ تومان باید مردم بخرند انوقت ۱۵۰۰۰۰تومان تخفیف گذاشتید بخدا این مردم گناه دارنند تازه گفته شد که بعد فرجام همه جیز ارزان میشوند جواب این ملت سرخورده راکی باید بده باتشکر

ناصرکرمی ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

باسلام
من درتاریخ ۹۶۰۳۰۶دودستگاه کولر گازی مدلs246TQنصب کرده وکارت جشنواره دریافت نموده ام وباتوجه به سوابق موجود درگلدیران من مصرف کننده خاص lGمیباشم ولی تاکنون کارت هدیه من شارژنشده است لازم به توضیح است که کولرهارو قبلا خریده وتازه نصب کرده ام از شرکت محترم تقاضادارم کارتهای مرا جهت دلگرمی واستفاده وپیشنهاد محصولات به سایرین شارژفرمایید متشکریم

بگجانی ۲ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

سلام بنده در مورخه ۱۴/۵/۹۶یک دستگاه کورگازی اسپیلت اینوتردار خریداری کردم کارت هدیه ارسال شده را هنوز باز نکردم فروشگاه میگوید یک کد به گوشی شما ارسال شده ولی متاسفانه من کد را گم کرده ام لطفا راهنمایی کنید که چطوری باید مجددا کد را دریافت کنم

ابوالفضل ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ پاسخ

سلام.میخواستم بدونم برا کولر گازی کی جشنواره میذارید؟

طاهر ۱۸ آذر ۱۳۹۷ پاسخ

جشنواره کولر گازی ال جی کی خواهد بود ؟ممنون از پاسخ شما

نظر دهید