۱۴ شهریور ۱۳۹۵

توربین های بادی را به گردش آوریم

شرکت های ال جی / گلدیران با عرضه نسل جدید کولرهای گازی اینورتر با کاهش چشم گیر 73 درصدی انرژی راهی نو در مصرف بهینه انرژی گشوده اند.

 اقتصاد سبز با فناوری روز دنیا و بهره گیری از محصولات دارای کمترین مصرف انرژی به پیش می رود. در همین راستا، سیستم های نسل جدید کولرگازی ال جی با مصرف بهینه انرژی از گردش چرخ های اقتصاد خانواده حمایت می کنند.

توربین های بادی را در خانه ها به گردش در آوریم. راهکارهای کاهش مصرف انرژی همان قدر کارساز هستند که بهره گیری از انرژی چرخش توربین های بادی مفید است.

شرکت های ال جی / گلدیران با عرضه نسل جدید کولرهای گازی اینورتر با کاهش چشم گیر 73 درصدی انرژی راهی نو در مصرف بهینه انرژی گشوده اند. جشنواره تابستانه کولرهای گازی ال جی برای همشهریان مشهدی راهکار ما برای فرهنگ سازی و تسهیل دسترسی خانواده های شهر مشهد به سیستم های برتر تهویه مطبوع ال جی است.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، جشنواره تابستانه کولرهای گازی ال جی برای همشهریان مشهدی با شعار «تخفیف + 4 عدد پژوه 206» از 25 اردیبهشت ماه به مدت محدود آغاز شد و قرعه کشی سومین پژوه 206 آن به نام آقای غلامحسین دیمه کار، خریدار یک دستگاه اینورتر پیشرفته Next Plus رقم خورد.

۱ نظر

حسين ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

کولرهای گازی بخصوص انواع دارای تسویه هوا و فیلتر ضد ویروس سرمایی مطبوع و بدون رطوبت ایجاد می کنند با توجه به افتاب خیز بودن بسیاری از نقاط ایران چند سالی است که استفاده از کولرهای گازی هایبرید که در طول روز انرژی مورد نیاز را از طریق نورخورشید تامبن می کنند در حال گسترش است متاسفانه بخش عمده این کولرها از برندهای گمنام و اکثرا ساخت چین هستند که خدمات مناسبی هم ندارند قطعا واردات نمونه های خورشیدی کولرهای ال جی میتواند مورد استقبال مصرف کنندگان ایرانی قرار گیرد بخصئص در شهرهایی مانند تهران و بخصوص مناطق کویری که خانه ها اکثرا یک یا دو طبقه هستند و فضای کافی بر نصب پنل ها در محوطه حیاط و پشت بام آنها وجود دارد

نظر دهید