۰۶ تیر ۱۳۹۵

دومین برنده خوش شانس پژو 206 در جشنواره کولرهای گازی ال جی

قرعه کشی دومین پژو 206 این جشنواره در دفتر مرکزی شرکت صنایع تهویه گلدیران پارس انجام و آقای مهدی موسوی زاده یزدی به عنوان دومین برنده خوش شانس جشنواره معرفی شدند تا علاوه بر تخفیف نقدی، برنده یک دستگاه پژو 206 سفید رنگ باشند.

گرانبهاترین ثروت شرکت صنایع تهویه گلدیران پارس، اعتماد مشتریان به محصولات و خدمات این شرکت است. ارائه اسپلیت های بسیار پیشرفته با توان صرفه جویی انرژی تا 73%، قابلیت خنک کنندگی منحصر به فرد، فیلترهای پرقدرت و سرویس نصب و خدمات پس از فروش مطمئن شرکت مشتریان گلدیران از جمله امتیازات ویژه ای است که شرکت گلدیران پارس برای خریداران علاقمند به برند ال‌جی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، دومین مرحله قرعه کشی جشنواره تابستانه کولرهای گازی ال جی، ویژه همشهریان مشهدی برگزار شد.

این جشنواره با شعار “تخفیف + 4 عدد پژو 206” از 25 اردیبهشت ماه به مدت محدود آغاز شده و قرعه کشی دومین پژو 206 آن در دفتر مرکزی شرکت صنایع تهویه گلدیران پارس انجام و آقای مهدی موسوی زاده یزدی به عنوان دومین برنده خوش شانس جشنواره معرفی شدند تا علاوه بر تخفیف نقدی، برنده یک دستگاه پژو 206 سفید رنگ باشند.

به گزارش دریافتی، آقای موسوی زاده خریدار یک دستگاه کولرگازی اینورتر Next One و یک دستگاه تایتان هستند و جایزه ویژه خود را در تاریخ 2 تیرماه دریافت نموده اند.

شرط حضور در جشنواره تابستانه کولرهای گازی ال جی (ویژه مشهد)، خرید و نصب محصولات تحت گارانتی گلدیران در زمان جشنواره و ارائه فاکتور نصب بین 3 الی 30 روز پس از نصب به فروشگاه محل خرید است.

۲ نظر

مهدی ۶ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خدمت همه مدیران وکارکنان شرکت ال جی من موسویزاده برنده ۲۰۶ هستم وبدینوسیله از همه اونهایی که زحمت کشیدند خصوصا سر کار خانم صادقی کمال تشکر وامتنان را دارم واز خداوند متعال برای همه شما ارزوی سلامتی وشادکامی وموفقیت در کلیه امور را دارم با تشکر والتماس دعا

پیمان ۶ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

ببخشید من در جشنواره خرید کردم ولی حرفی از قرعه کشی پژو ۲۰۶ نبود فقط پس از نصب یه مبلغی ۱۵۰ هزار تومان را برگرداندند.

نظر دهید