۰۴ آبان ۱۳۹۳

امنیت بیشتر با باتری همراه ال‌جی

باتری شیمیایی ال‌جی آزمایشات سختی را پشت سر گذاشته است و در برابر مواردی آسیب‌رسانی مانند شارژ بیش از حد، داغ شدن زیاد و خالی شدن زودهنگام باتری و مدارهای کوتاه هوشمندانه از دستگاه شما محافظت می‌کند و بسیار قابل اعتماد است.

طراحی منحصربه‌فرد این محصول چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این باتری یدکی در 6 رنگ (سفید، مشکی، بنفش، آبی، قرمز و نارنجی) و باب طبع هر سلیقه‌ای ارائه می‌شود. این باتری که از مواد بسیار پیشرفته CMF ساخته شده است اندازه جمع‌وجوری دارد که در کیف دستی شما جای می‌گیرد.

افزودن بر این، حک شدن برند ال‌جی بر روی بدنه این محصول به این معنی نیست که تنها دستگاه‌های ال‌جی می‌توانند از این باتری یدکی بهره‌مند شوند. آزمایش سازگاری این باتری با بیش از 75 دستگاه هوشمند (گلکسی‌تب، آی‌پد، آمازون کیندل، نوکیا، اچ‌تی‌سی و غیره) انجام شده است. این امر حاکی از افزایش یازگاری با محصولات دیگر نسبت به برندهای رقیب است.

این باتری که وزن بسیار کمی دارد (78.2 گرم) به سرعت شارژ می‌شود و به سرعت شارژ می‌کند. ظرفیت این باتری لیتیوم‌یون 2600 میلی‌آمپر است. مدت زمان استدبای یا آماده‌به‌کار بسیار طولانی دارد و جریان استندبای را به حداقل (0.23 میلی‌آمپر) می‌رساند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید