۲۱ آبان ۱۳۹۳

به نقل از Reviewed.com: عنوان “بهترین لوازم برقی سال” برای فر برقی دوبل ال‌جی

 

چندی پیش، وب‌سایت Reviewed.com بهترین‌های سال را در بخش‌های مختلف از لوازم برقی و الکترونیک معرفی کرد. در این میان، ال‌جی 12 جایزه را در بخش‌های گوناگون به خود اختصاص داد که چند تا از این جوایز در رسته لوازم خانگی بودند. ال‌جی توانست با افتخار عنوان “بهترین لوازم برقی سال” را برای فر برقی دوبل ال‌جی با گریل اینفرارد و قابلیت EasyClean دریافت کند. با این محصول ارزنده بیشتر آشنا شوید.

بهترین لوازم برقی سال: فر برقی دوبل ال‌جی با گریل اینفرارد و قابلیت EasyClean

فر برقی دوبل ال‌جی با ظرفیت بزرگ (6.7 فوت مربع) با مدل LDE3037ST به مشتریان فضای بیشتری ارائه می‌دهد و با پخت همزمان چندین غذا برای آنها انعطاف در آشپزی را به ارمغان می‌آورد. فناوری گریل اینفرارد از امواج مادون قرمز یا همان اینفرارد برای پخت سریع‌تر غذا استفاده می‌کند و بدون پیش‌گرمایش، فر را به دمای سرخ کردن یا کباب کردن می‌رساند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند 20 درصد در زمان پخت صرفه‌جویی کنند. فر دوبل ال‌جی از فناوری اختصاصی EasyClean ال‌جی برخوردار است و به فر امکان می‌دهد تا ظرف 20 دقیقه خودش را تمیز کند نه چند ساعت. این باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی در مقایسه با قابلیت self-clean می‌شود. قابلیت EasyClean در سه مرحله ساده کار می‌کند: آب را به دیواره‌های داخلی فر می‌پاشد، قابلیت EasyClean آغاز می‌شود و فر را گرم می‌کند و بعد از 20 دقیقه، کثیفی‌های داخل فر به راحتی پاک می‌شوند.

این فر برقی در هر آشپزخانه‌ای زیباست و با هر دکوری جور درمی‌آید. مانند بیشتر فرهای ایستاده، کلیدهای کنترل فر و گاز در عقب قرار دارند و از نوع لمسی هستند.

با اینکه بخش رویی خوراک‌پزی به ظاهر 5 شعله به نظر می‌رسد، اما گاز خوراک‌پزی 4 شعله است و یک شعله دیگر تنها برای گرم کردن غذا به کار می‌رود. دو شعله جلو که بزرگتر و به شعاع 12 و 9 اینچ هستند برای ظرف‌های بزرگ و ماهیتابه مناسب هستند. همه شعله‌ها دماهای متفاوتی دارند که به دلخواه می‌توان از آنها استفاده کرد.

فر بالایی 2.3 فوت و فر پایینی 4.4 فوت است. برای هر کاری که از فرها استفاده می‌کنید، مطمئن باشید که بهترین نتیجه را حاصل می‌کنند. محفظه بالایی از اینفراردی برخوردار است که تمام سقف فر را پوشانده است و به سرعت فر را گرم و به دمای سرخ شدن می‌رساند؛ به حدی سریع که طی 5 دقیقه به دمای 605 درجه فارنهایت می‌رسد.

5 دقیقه زمان گرم شدن برای فر بالا و 6 دقیقه پیش‌گرمایش برای فر پایین به نظرتان چه طور است؟ قطعاً برای کسانی که زمان برایشان اهمیت دارد این محصول یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود.

فر برقی دوبل ال‌جی با قیمت مناسبی که دارد بهترین انتخاب هم از نظر سرعت گرمایش و هم عملکرد پخت غذا است. شعله‌ها بسیار قدرتمند هستند و هر دو فر با اینفرارد پخت یکنواخت و بی‌عیب‌ونقصی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر به دنبال یک فر برقی دوبل ایستاده با قیمتی مناسب می‌گردید، حتماً این محصول خاص و زیبای ال‌جی را امتحان کنید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید