۲۱ آبان ۱۳۹۳

گوشی‌های جدید ال‌جی AKA با شخصیت‌های دیجیتال

بیشتر گوشی‌های هوشمند ظاهر یکنواخت، شبیه به هم و بی‌مزه‌ دارند. ال‌جی این بار تصمیم گرفته ورق را برگرداند و محصول جدید و کاملاً متفاوتی در دسته گوشی‌های متوسط را به بازار ارائه دهد.

ال‌جی AKA سری گوشی‌های هوشمندی هستند که در رنگ‌های مختلف و با شخصیت‌های دیجیتال متفاوت عرضه می‌شوند. در مجموع 4 شخصیت متفاوت برای هر گوشی وجود دارد. ال‌جی امیدوار است که مخاطبان را جذب کند و مشتریان از آن استقبال خوبی داشته باشند. وقتی با گوشی خود کار نمی‌کنید و آن را در قابش گذاشته‌اید، چشمان بزرگی را خواهید دید که باز و بسته می‌شوند و شما را نگاه می‌کنند.

یک نام برای هر شخصیت

این شخصیت‌ها اسم هر دارند. نام آنها Eggy، Wooky، Soul و YoYo است.

 Eggy زردرنگ است و خیلی زود عاشق می‌شود. گوشی سفید Wooky نام دارد که به زبان عامیانه حرف می‌زند. Soul آبی رنگ است و عاشق موسیقی. گوشی صورتی هم YoYo نام دارد و تنها شخصیت خانم در میان این گروه است. نام این محصول به دلیل علاقه وافرش به خوردن افراطی همبرگر و نوشابه گرفته شده است که باعث می‌شود وزنش مانند یویو بالا و پایین برود؛ وزن همان چیزی که خیلی از خانم‌ها روی آن حساسیت دارند.

هر کدام از این گوشی‌ها قابی متناسب با خودشان دارند که سه‌چهارم گوشی را می‌پوشاند و فقط قسمت نقره‌ای بالا را در معرض دید می‌گذارد. وقتی گوشی در قاب خودش است، بخش بالایی صفحه روشن می‌ماند و چشم‌های متحرک را نشان می‌دهد؛ انگار گوشی در حال نگاه کردن به اطراف است. این شخصیت هنگام استفاده از گوشی هم روشن می‌ماند. شما با این شخصیت‌ها عکس سلفی هم می‌توانید بگیرید.

ایجاد کاراکترهای دیجیتال در یک گوشی شاید ایده واقعاً جالبی باشد. در هر حال، می‌توان به راحتی پی برد که ال‌جی تصمیم دارد افراد را به هم متصل کند.

این گوشی 5 اینچ با سیستم‌عامل اندروید اجرا می‌شود و مجهز به نمایشگر 720p، پردازنده 1.2 گیاهرتز چهارهسته‌ای، 16 گیگابایت حافظه داخلی، 1.5 گیگابایت RAM، LTE و یک باتری 2610 میلی‌آمپر است.

فوکوس لیزری خودکار G3 را هم می‌توانید در این گوشی پیدا کنید که یک قابلیت بسیار عالی به شمار می‌رود.

هنوز از عرضه بین‌المللی این محصول جزییاتی در دسترس نیست.

۳ نظر

BEHZAD ۲۱ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

خیلی خوبه یعنی عالی تر از عالی فقط خدا کنه عرضه بین المللی بشه و به ایران هم بیاد خیلی خیلی گوشی باحالیه

علی ۲۲ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

نوآوری بسیار جالبی است
امیدوارم در جنبه اقتصادی موفق شود

BEHZAD ۲۲ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید . انشاا… و مطمئنن این گوشی فروش خوبی خواهد داشت چون خیلی ایده قشنگ و جالبیه امیدوارم عرضه بین المللی هم بشه و به ایران بیاد به هر کی که تا الان عکساش و کلیپشو نشون دادم عاشقش شده تو چند تا از شبکه های اجتمایی که هستم عکساشو کلیپش و هم مطالب در موردش رو گذاشتم همه عاشقش شدن لطفا و خواهشا اگر میتونید به مسئولین ال جی بگید که به فکر عرضه بین المللی این گوشی باشند و به ایران هم بیاد . همه عاشقش میشن و یک چیز دیگه قیمتشم خیلی خوب و مناسبه از همه لحاظ عالیه , خیلی خیلی ممنون و سپاسگزارم

نظر دهید