۲۶ آبان ۱۳۹۳

جاروبرقی کمپرسور ال‌جی بدون پاکت، همه چیز را می‌بلعد!

 

چند وقتی است که مدل‌های  شیک و زیبایی از جاروبرقی‌ در پشت ویترین فروشگاه‌ها می‌بینیم. یکی از این مدل‌های زیبا با طراحی خیره‌کننده و ابعاد جمع‌وجور مدل کمپرسور  VB-20700Hال‌جی است که قدرت مکش آن برابر با 2 هزار وات است؛ این یعنی یک مکش قدرتمند! این جاروبرقی با امکانات خوبی که دارد از قیمتی مناسب برخوردار است.

 فناوری کمپرسور ال‌جی

فناوری کمپرسور که در جاروبرقی‌های بدون پاکت ال‌جی تعبیه شده است ذرات جمع‌آوری شده را وارد مخزن مخصوص کرده و به تکه‌های متراکم تبدیل می‌کند و در نتیجه سه برابر بیشتر گرد و غبار را جمع می‌کند.

جاروبرقی‌های بدون پاکت کمپرسور ال‌جی موفق به کسب گواهینامه کیفیت SLG آلمان و گواهینامه ضد حساسیت BAF انگلستان گردیده‌اند.

سیستم فشرده‌سازی گرد و غبار

این ویژگی تنها مختص به جاروبرقی‌های کمپرسور مدام از یک سو به سوی دیگر می‌چرخد و سبب متراکم شدن ذرات گرد و غبار می‌گردد. گرد و غبار در این جاروبرقی‌ها سه برابر بیشتر از جاروبرقی‌های بدون کیسه مشابه فشرده می‌شود باعث کاهش تعداد دفعات تخلیه مخزن می‌شود.

فیلتر HEPA13+کربن اکتیو

هوایی که از جاروبرقی کمپرسور ال‌جی خارج می شود 99.95 درصد خالص و پاکیزه است. فیلتر هپا ذرات بسیار ریز (تا 3/0 میکرون) را فیلتر می‌کند. لایه‌بندی فیلتر هپا دارای ساختار محکم و به هم فشرده‌ای است که به جذب بهتر ذرات گرد و غبار و عوامل حساسیت‌زا کمک می‌کند. همچنین وجود فیلتر کربن فعال، باعث از بین رفتن بوی نامطبوع محیط می‌شود و هوای خانه شما را پاک و تمیز نگه می‌دارد.

گواهینامه کیفیت SLG از آلمان

اس.ال.جی نام شرکت آلمانی است که محصولات الکترونیکی و خانگی را مورد بررسی قرار می‌دهد. دریافت گواهینامه 5 ستاره اس.ال.جی توسط شرکت ال‌جی برای جاروبرقی کمپرسور به معنای داشتن بالاترین کیفیت است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید