۰۶ بهمن ۱۳۹۵

صدای Hi-Fi Quad DAC را فقط در ال‌جی V20 بشنوید

ال‌جی V20 اولین تلفن هوشمند دنیاست که صدای ۳۲ بیت Hi-Fi Quad DAC دارد و با فناوری ESS، طراح محصولات صوتی باکیفیت، نیرو می‌گیرد.

صدای Quad DAC که با ESS SABRE ES9218 نیرو گرفته و در ال‌جی V20 استفاده شده است با کاهش افت کیفیت و صدای محیط تا ۵۰ درصد، صدایی واضح را ارائه می‌دهد. ال‌جی V20 با کنترل ۷۵ درجه‌ای میزان صدا و بالانس چپ و راست و نیز پشتیبانی از فرمت‌های موسیقی بدون افت کیفیت نظیر FLAC ،DSD ،AIFF و ALAC صدایی با کیفیت بالا برای هر نوع هدفونی به ارمغان می‌آورد.

ضبط‌کننده صدای اچ.دی یا HD Audio Recorder نیز نمایانگر مرحله جدیدی در ضبط صداست. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از سه میکروفون با AOP بالا (نقطه اضافه‌بار صدا) برای ضبط صدایی باورنکردنی که از ضبط صدا در تلفن‌های هوشمند متداول پیشی می‌گیرد صدایی با کیفیت استودیو با دامنه فرکانس پویای وسیع‌تر ضبط کند. با حالت استودیو یا Studio Mode، می‌توان به صورت دستی صدا را با استفاده از کلیدهایی با کاربری آسان، شبیه همان‌هایی که در دوربین فیلم‌برداری می‌بینید، کنترل کرد و برای خلق صدایی با کیفیت بالا و متناسب با تست صدا از Music Recorded با ضبط صدای آواز خواندن بالاتر از صدای موسیقی استفاده کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید