۰۱ مهر ۱۳۹۵

تجربه صدای طبیعی‌؛ حتی طبیعی‌تر از صدایی که می‌شنوید!

ال‌جی V20، جدیدترین تلفن هوشمند سری V  ال‌جی، بالاترین امکانات چندرسانه‌ای موجود در دستگاه‌های تلفن همراه را ارائه می‌دهد.

این تلفن پرچمدار جدید ال‌جی، به عنوان اولین تلفن هوشمندی با سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا، امکانات منحصربه‌فردی در زمینه صدا دارد که شامل Hi-Fi Quad DAC و ضبط صدا با کیفیت اچ.دی (HD Audio Recorder) می‌شود.

hi-fi-recording

قابلیت ضبط ویدئوی های-فای باکیفیت

کاربران ال‌جی V20 می‌توانند ویدئوهای های-فای ضبط کنند و به طور دستی تنظیمات را برای برخورداری از کیفیت صدای عالی با استفاده از چندین گزینه کنترل کنند. مانند: Low Cut Filter یا LCF که صداهای مزاحم و ناخواسته پس‌زمینه را حذف می‌کند و Limiter یا LMT که فاصله ضبط را تنظیم می‌نماید. قابلیت LCF صدای پس‌زمینه را کاهش می‌دهد و قابلیت LMT تنها بر صداهایی که کاربر می‌خواهد ضبط کند متمرکز می‌شود. علاوه بر این، ال‌جی V20 می‌تواند با استفاده از تلفیق کد پالس خطی ۲۴ بیت/۴۸کیلوهرتز یا Linear Pulse Code Modulation که به اختصار LPCM گفته می‌شود صدا را ضبط کند. این همان فرمتی است که در تجهیزات ویدئویی حرفه‌ای استفاده می‌شود.

ناب‌ترین تجربه صدا با صدای Hi-Fi Quad DAC

ال‌جی V20 اولین تلفن هوشمند دنیاست که صدای ۳۲ بیت Hi-Fi Quad DAC دارد و با فناوری ESS، طراح محصولات صوتی باکیفیت، نیرو می‌گیرد. صدای Quad DAC که با ESS SABRE ES9218 نیرو گرفته و در ال‌جی V20 استفاده شده است با کاهش افت کیفیت و صدای محیط تا ۵۰ درصد، صدایی واضح را ارائه می‌دهد. ال‌جی V20 با کنترل ۷۵ درجه‌ای میزان صدا و بالانس چپ و راست و نیز پشتیبانی از فرمت‌های موسیقی بدون افت کیفیت نظیر FLAC ،DSD ،AIFF و ALAC صدایی با کیفیت بالا برای هر نوع هدفونی به ارمغان می‌آورد.

quad-dac
مرحله جدیدی در ضبط صدا با ضبط صدای اچ.دی

ضبط‌کننده صدای اچ.دی یا HD Audio Recorder نمایانگر مرحله جدیدی در ضبط صداست. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از سه میکروفون با AOP بالا (نقطه اضافه‌بار صدا) برای ضبط صدایی باورنکردنی که از ضبط صدا در تلفن‌های هوشمند متداول پیشی می‌گیرد صدایی با کیفیت استودیو با دامنه فرکانس پویای وسیع‌تر ضبط کند. با حالت استودیو یا Studio Mode، می‌توان به صورت دستی صدا را با استفاده از کلیدهایی با کاربری آسان، شبیه همان‌هایی که در دوربین فیلم‌برداری می‌بینید، کنترل کرد و برای خلق صدایی با کیفیت بالا و متناسب با تست صدا از Music Recorded با ضبط صدای آواز خواندن بالاتر از صدای موسیقی استفاده کرد.

در تلاش برای بهبود بیشتر امکانات صوتی و طراحی، ال‌جی به همکاری خود با شرکت B&O PLAY ادامه می‌دهد. نتیجه این خواهد بود که ال‌جی V20 صدایی طبیعی و متعادل دارد که فلسفه مهندسی صدا در B&O PLAY را منعکس می‌کند.

۱ نظر

علیرضا ۲ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.خسته نباشید میخواستم بپرسم چرا نسخه B&O رو وارد نمیکنید؟!!! حداقل حق انتخاب بدید به مشتری ها هم نسخه معمولی و هم نسخه B&O رو با هم وارد کنید که دوستداران موسیقی بتونند از حداکثر امکانات گوشی لذت ببرند

نظر دهید