۰۶ مهر ۱۳۹۵

بهترین دوربین و صدا در ال‌جی V20

همه ما می‌دانیم که موبایل‌ها برای برقراری ارتباط اختراع شده‌اند؛ کارهایی مثل تماس تلفنی، پیام‌رسانی و چیزهایی از این قبیل. اما در واقع انگار این تلفن‌های هوشمند امروزی برای اشتراک‌گذاری خلق شده‌اند و بیشتر ویدیئوها و تصاویری که این روزها ثبت می‌شوند را می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا دیگر سایت‌ها مشاهده کنیم.

البته همه تلفن‌های همراه در زمان ثبت لحظات ارزشمند با هم یکسان نیستند. مثلاً ال‌جی V20 جدید برای ثبت این لحظات خاص و به‌یادماندنی زندگی با کیفیتی استثنایی طراحی شده است.

سوزان کانترا، از وب‌سایت تخصصی Techlicious، بعد از معرفی ال‌جی V20 و اطلاع از امکانات دوربین و صدای آن، نکاتی برای ثبت بهترین تصویر و ضبط شفاف‌ترین صدا با V20 برای شما به اشتراک می‌گذارد:

دیگر نگران ویدئوهای لرزان و همراه با پرش نباشید زیرا با قابلیت جدید Steady Record 2.0 در ال‌جی V20 این مشکلات به راحتی حل می‌شود. ویدئوی عالی نیاز به صدای عالی هم دارد؛ مخصوصاً وقتی در جای پر سروصدایی مثل کنسرت باشید. با قابلیت ضبط ویدئوی های-فای در ال‌جی V20، وقتی کلیپ ویدئویی خود از یک مراسم زنده یا رخداد ورزشی را به اشتراک می‌گذارید دیگر لازم نیست صدا را قطع کنید.

ال‌جی V20 اولین تلفن هوشمندی است که دوربین زوایه واید در جلو و پشت گوشی دارد. بنابراین، شما می‌توانید تمام یک منظره زیبا و چشم‌نواز را در یک کادر بگنجانید و حتی زاویه واید در جلو به این معنی است که دوستان بیشتری را می‌توانید در سلفی‌های خود جای دهید و نیازی به مونوپاد هم نیست.

صدای های-فای و موزیک باکیفیت هنوز هم اهمیت دارد. افراد زیادی برای استفاده از سرویس‌های موسیقی پول پرداخت می‌کنند و هدفون گران‌قیمت می‌خرند. پس، مهم است تلفن هوشمندی داشته باشید که همه اینها را پشتیبانی کند.

ال‌جی V20 به سیستم Hi Fi Quad DAC تجهیز و برای ارائه بهترین تجربه موسیقی در تلفن هوشمند طراحی شده است.

این را هم اضافه کنیم که باتری قابل تعویض در ال‌جی V20 یکی از محسنات این تلفن پرچمدار جدید ال‌جی است. پس، شما می‌توانید هر وقت نیاز به انرژی بیشتری داشتید، باتری خالی را با یک باتری پر عوض کنید و نیازی به شارژ کردن گوشی نداشته باشید. بنابراین، جای نگرانی در مورد باتری نیست!

۲ نظر

علیرضا ۶ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

نسخه B&O رو میارید؟

مرتضی ۶ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام، کی وارد ایران میشه و برای فروش موجود میشه ؟

نظر دهید