۲۲ آبان ۱۳۹۳

مولتی وی اس ال‌جی: بازده عالی برای ساختمان‌های کوچک تا متوسط

Multi V S ال‌جی (مولتی وی اس) برای فضاهای کوچک تا متوسط طراحی شده است و گرمایش و سرمایش مؤثر و همین طور انعطاف قابل ملاحظه در نصب را به همراه دارد. این مدل سبک‌وزن و جمع‌وجور از نظر انرژی بسیار کارامد و قابل اطمینان است و به مشتریان کمک می‌کند تا از هزینه‌های اجرایی بکاهند و از بازگشت عالی سرمایه لذت ببرند. علاوه بر این، دستگاه تهویه مطبوع جدید ال‌جی مجهز به فناوری‌های اختصاصی پیشرفته‌ای نظیر کنترل با گوشی هوشمند است. این قابلیت جدید به کاربران امکان می‌دهد تا تنظیمات را از طریق گوشی هوشمند خود انجام دهند و آنها را کنترل کنند.

طراحی بدون محدودیت

مولتی وی اس می‌تواند تا 300 متر لوله‌کشی را پشتیبانی کند و به طراحان ساختمان این آزادی را بدهد که پیکربندی‌های گسترده‌ای را اجرا کنند. اندازه نسبتاً کوچک و وزن سبک (57 درصد کوچکتر و 40 درصد سبک‌تر از مدل متدوام 8 HP) به کاهش زمان و هزینه‌های نصب کمک می‌کند.

بازده عالی و اطمینان زیاد

سیستم VRF جدید ال‌جی از نسبت راندمان انرژی 3.95 (EER) در عملکرد سرمایش و ضریب مشترک عملکرد 4.25 در گرمایش برخوردار است. مولتی وی اس به مدار متغیر مبدل گرمای ال‌جی مجهز است که به صورت خودکار روش‌های جریان بهینه را برای جریان‌های برودتی و گرمایشی انتخاب می‌کند. این قابلیت هوشمند بازده انرژی را تا 5 درصد افزایش می‌دهد.

فن استوانه‌ای در مولتی وی اس تولید صداهای مزاحم را تا 4 دسی‌بل کاهش می‌دهد. فناوری فشار استاتیک خارجی (ESP) توانایی سیستم برای حفظ حجم بیشتر هوا و کاهش میزان صدا را افزایش می‌دهد. در همان حال نیز، محدوده وسیع اجرایی مولتی وی اس حداکثر استقلال را دماهای 5- تا 48 درجه سلیسیوس ایجاد می‌کند.

سازگاری زیاد و مدیریت آسوده

مولتی وی اس با بسیاری از دستگاه‌های داخلی ال‌جی سازگار است.

برای راحتی بیشتر، مولتی وی اس به مانیتور و کنترل با گوشی هوشمند تجهیز شده است که البته یک گزینه اختیاری است. این سیستم کاربرپسند امکان نظارت بر عملکرد و تغییر تنظیمات را از طریق ماژول Mobile LG Monitoring View’s (LMMV) Bluetooth یا برنامه کاربردی گوشی هوشمند LG SAC Control فراهم می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید