۱۸ آبان ۱۳۹۳

LG AC Tag On: فناوری‌های هوشمند برای زندگی ساده‌تر و راحت‌تر

دستگاه تهویه مطبوع جدید ال‌جی با قابلیت هوشمند Tag On به کاربران و کارگران تأسیسات کمک می‌کند تا مشکلات فنی را به شیوه مؤثرتری حل کنند.

گوشی هوشمند جزئی جدانشدنی از زندگی مدرن ما شده است که بیشتر ما شاید نتوانیم یا نخواهیم زندگی بدون آن را تصور کنیم. بنابراین، پیشرفت‌های فناوری این دستگاه‌ها را به دستگاه‌های کامپیوتر دستی قدرتمندی مبدل کرده‌ است که اغلب با واژه “جدانشدنی” یا “الزامی” توصیف می‌شوند. گوشی‌های هوشمند به سادگی به عنوان حکمرانان دنیای مدرن در نظر گرفته می‌شوند و ما را با افراد، اماکن، خدمات و چیزهای دیگر پیوند می‌دهد.

لوازم خانگی مجهز به اتصال هوشمند

سازندگان لوازم خانگی در نظر دارند قابلیت‌های کنترل از راه دور گوشی‌های هوشمند را پررنگ‌تر کنند.

مثلاً، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) سیستم نگهداری هوشمند (IMS) را در جدیدترین سیستم‌های تهویه مطبوع و ماشین‌های لباسشویی‌اش تعبیه کرده است. IMS به این منظور طراحی شده است که لوازم خانگی را با تسهیل در ارتباطات پیشرفته با جدیدترین تلفن‌های همراه وارد قرن 21 کند. برای ارائه سطح جدیدی از ارتباطات در دستگاه‌های تهویه مطبوع، مدل خانگی اینورتر وی دلوکس ال‌جی به قابلیت AC Tag On ال‌جی تجهیز شده است. ال‌جی AC Tag On با گوشی‌های هوشمند اندروید سازگار است و عیب‌یابی هوشمند، دقیق و سریعی را میسر می‌کند. اگر نقصی در عملکرد ایجاد شود، کاربر یا تکنسین حرفه‌ای به‌سادگی و با لمس گوشی هوشمند خود به برچسب NFC تعبیه‌شده روی دستگاه داخلی به آن پی می‌برند. این عملکرد ساده دسترسی فوری به کدهای خطا، اطلاعات عیب‌یابی و آپدیت‌های وضعیت عملکرد را با برنامه کاربری LG AC Tag On برای گوشی‌های هوشمند میسر می‌کند.

از آنجا که این دستگاه از فناوری پیشرفته استفاده می‌کند، قابلیت عیب‌یابی هوشمند کاربری بی‌نهایت ساده‌ای دارد. ال‌جی AC Tag On به کاربران کمک می‌کند تا مشکلات فنی خود را خودشان حل کنند و نیاز به مراجعات هزینه‌بر و دردسر آفرین تکنسین‌های فنی را کم یا برطرف کند. برنامه کاربری ساده و ملموس LG AC Tag On نه تنها برای مشتریان مفید است بلکه برای تکنسین‌ها نیز در خلال فرایند نصب یا تعمیرات سودمند است. LG AC Tag On اطلاعات دمای مبدل گرما، سرعت فن، ظرفیت دستگاه داخلی و دیگر اطلاعات مربوط را فوراً در دسترس قرار می‌دهد تا تعمیرات و نگهداری ساده‌تر از قبل شود.

قدرت گوشی هوشمند در عصری جدید از ارتباطات طلایه‌دار است. شرکت‌هایی مانند ال‌جی به ایجاد لوازم هوشمندتر و فناوری‌های هوشمندتری متعهد هستند که به مردم کمک کند زندگی راحت‌تری و کارامدتری داشته باشند.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید