۱۸ آبان ۱۳۹۳

تکامل در تصویر با جدیدترین تلویزیون OLED ال‌جی

 

ال‌جی جدیدترین شاهکار OLED خود را به تازگی معرفی کرده است. این تلویزیون 55 اینچ صفحه منحنی فناوری‌های واقعاً شگفت‌انگیزی را در دل خود نهفته دارد.

البته ما که حدس می‌زنیم طراحان ال‌جی هرگز خواب به چشمانشان نرفته است تا این شاهکار را خلق کنند. جدیدترین دستگاه OLED ال‌جی تجربه‌ مشاهده شگفت‌انگیزی را تضمین می‌کند که تاکنون ندیده‌اید. برای شروع که حرف ندارد! یک پایه جدید و بدنه‌ای نازک و لبه‌ای بسیار باریک که انگار تصویر در قابی بی‌مرز نمایش داده می‌شود. انحنای ملایم تصویر به طور طبیعی میدان دید شما را پر می‌کند و هر قسمت صفحه را با فاصله‌ای یکسان از چشم‌های شما نمایش می‌دهد تا نهایت غوطه‌ور شدن را ایجاد کند. به دلیل وجود فناوری ساده اما قدرتمند OLED، نصب این تلویزیون به دیوار گزینه‌ای است که ظاهر زیبای آن را صدچندان می‌کند.

یک رنگ واقعاً طبیعی

از همه چشمگیرتر تصویر است. درست مانند دیگر تلویزیون‌های ال‌جی، مدل 55EC930V از پیکسل چهاررنگ برای ارائه سایه‌های رنگ فوق‌العاده طبیعی استفاده می‌کند. این راز در دل پیکسل فرعی سفید نهفته است که پیکسل متداول قرمز، سبز و آبی را برای گسترش دامنه رنگ‌های تلویزیون اصلاح کند. چنین فناوری را نمی‌توان هر جایی پیدا کرد به جز در نمایشگرهای OLED.

از همین رو، مشکی جوهری و سفید خیلی روشنی را خواهید دید که شما را از تعجب میخکوب می‌کند. از آنجا که پیکسل‌های OLED نور خود را تولید می‌کنند، نیازی به LED معمول یا نوردهی فلورسنت ندارد. بنابراین، وقتی یک پیکسل خاموش می‌شود کاملاً سیاه است. به این معنی که در تاریک‌ترین صحنه‌ها بیشترین ثبات رنگ را خواهید داشت.

می‌خواهید بیشتر بدانید؟ نظرتان در مورد حرکات چیست؟ نمایشگرهای OLED سرعت پاسخگویی هزار برابر بیشتری نسبت به LED‌های متداول دارد. بنابراین، اگر ورزشکار هستید یا طرفدار بازی‌های ورزشی، درست زمانی که لازم دارید حرکتی واضح و شفاف را خواهید دید.

این یک هوشمند است

البته، مهم است که بتوانیم از تمام این فناوری استفاده کنیم. به همین دلیل است که شما سیستم تلویزیون Smart+ ال‌جی با webOS به همراه کنترل جادویی Magic Remote را خریده‌اید. این یک راه ساده و سرگرم‌کننده برای پیمایش در محتوای تلویزیون است؛ تازه، دیگر از سیستم‌های منوی پیچیده و گیج‌کننده و تودرتو هم خبری نیست. پلت‌فرم webOS محتوا را در جلو و مرکز قرار می‌دهد و دسترسی به سرویس‌هایی مانند NOW TV، Netflix، Amazon Instant و BBC iPlayer را فراهم می‌کند.

حالا خودتان هم به این نتیجه رسیده‌اید که چرا طراحان ال‌جی خواب به چشمانشان نمی‌آید اما با تمام محتوایی که زیر انگشتان خود لمس می‌کنید، آنها مطمئن هستند که شما از پای تلویزیون تکان نخواهید خورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید