۰۹ آذر ۱۳۹۳

جادوگری را تجربه کنید!

عاشق تماشای فیلم هستید و بعد از یک هفته انتظار، روی کاناپه لم داده‌اید تا فیلم مورد علاقه‌تان را ببینید. دوست دارید بهترین تجربه دیدن را به خودتان هدیه دهید؟ برای همین تلویزیون هوشمندی می‌خرید با نمایشگر بزرگ، رنگ‌های زنده و کیفیت بالا از برند ال‌جی. حالا وقتش فرا رسیده است. جادو گری را تجربه کنید!

جادو را در دست بگیرید

نمی‌دانید فیلم چه زمانی پخش می‌شود؟ از تلویزیون هوشمندتان بپرسید. کنترل جادویی Magic Remote از فناوری صدا برخوردار است و هر چه که آرزویش را داشته باشید اکنون تحت فرمان شماست. به راحتی با استفاده از غلتک روی کنترل بین کانال‌ها پیمایش کنید یا مچ دست خود را به این طرف و آن طرف تکان دهید تا از قابلیت تشخیص حالت در این کنترل بهره‌مند شوید. حتی می‌توانید شماره‌ کانال مورد نظر خود را روی هوا طراحی کنید تا به آن کانال پیمایش کنید.

زمان کمتری را هدر دهید و بیشتر تماشا کنید

هرگز خودتان را عذاب ندهید که چرا هنوز فیلم تمام نشده، پیاله ذرت بوداده ته کشیده است؟! تبلت یا گوشی هوشمند خود را به عنوان نمایشگر دوم به کار بیاندازید و با خود به آشپزخانه ببرید. هم دوباره هله‌هوله درست کنید و هم از تماشای فیلم لذت ببرید. یک نمایش تلویزیونی جذاب در گوشی هوشمندتان دارید که می‌خواهید در تلویزیون ببینید؟ به سرعت با استفاده از NFC و قابلیت Tag ON در گوشی هوشمند خود شروع به تماشای آن در نمایشگر بزرگ و شگفت‌انگیز تلویزیون با کیفیت Full HD کنید.

هرچقدر که می‌‌خواهید تماشا کنید

روی کاناپه لم دهید و جدیدترین سریال‌ها را در نت‌فلیکس ببینید. فهرست بزرگی از برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه شما که به زودی نمایش داده خواهند شد را می‌بینید و می‌توانید برای تماشای آنها هر وقت که خواستید خودتان را آماده کنید. شما می‌توانید عناوین مورد علاقه خود را در یوتیوب نیز ببینید.

برترین برند تلویزیون هوشمند در کانادا

هر چه دوست دارید تماشا کنید: درام، طنز، مستند یا برنامه‌های آشپزی. حالا دیگر به لطف وجود صفحه نمایش سینمایی Cinema Screen شما جزیی از صحنه هستید. رنگ‌های زنده، حرکات طبیعی و تیزترین HD می‌تواند برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های مورد علاقه شما را با واقعیت پیوند ‌دهد. خودتان را برای تلویزیون باریکی آماده کنید که بسیار شیک است. دوستان خود را نیز برای تماشای برنامه مورد علاقه‌شان به منزل دعوت کنید و دور هم از زندگی لذت ببرید.

زندگی بازی است

لازم نیست دیگر برای بازی کردن به سراغ کنسول‌های بازی بروید زیرا تلویزیون ال‌جی دنیایی از بازی را درست در تلویزیون هوشمندی که روبه‌رویتان است در اختیارتان می‌گذارد. در بازی Smash Cops در لباس پلیس به تعقیب مجرمان فراری بپردازید یا در بازی مجراهای رابینسون کروزوئه به جزیره‌ای قدم بگذارید و با آمخوارهای وحشی بجنگید. در Texas Hold ’Em هم می‌توانید در برابر چهار بازیکن کامپیوتری دیگر بازی کنید.

۱ نظر

حسین ۹ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
از اوایل سال ۲۰۱۴ در کارتن تلوزیونهای ال جی فقط کنترل هوشمند قرار دارد و کنترل معمولی از تجهیزات همراه حذف و بصورت اختیاری بقروش می رسد با توجه به اینکه یدکی کنترل جادوئی حدود ۱۷۰ هزار تومان قیمت و با باتری الکالاین که قیمت بالاتری نسبت به باتری معمولی دارد کار می کند و مصرف باتری آن هم نسبت به کنترل معمولی بالاست ایکاش کنترل اصلی معمولی ال جی در فروشگاهها رسمی ال جی عرضه می شد البته فعلا به دلیل تقاضای با لا نمونه متفرقه آن با قیمت ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان ( با توجه به وجود و یا عدو وجود کلید سه بعدی و بخش تلوزیون هوشمند ) در میدان امام خمینی ( ره ) پشت شهرداری سابق عرضه و حتی بعضی از آنها امکاناتی اضافه تر از کنترل اصلی را ارائه می دهند مثلا یک نمونه دارای کلید شب نما روی کنترل هستند که با فشردن آن کلیه کلید های کنترل با نور پس زمینه قرمز روشن و در ناریکی هم امکان استفاده از کنترل را فراهم می سازد در حالیکه نمونه اصلی حدود ۴۰ هزار تومان قیمت و البته کیفیت بهتری نسبت به نمونه های چینی بی نام و نشان دارد به هر حال وجود این کنترل برای خانواده های دارای افراد سالمند و یا بچه های بازیگوش لازم است و قطعا وجود آن در کارتن هزینه زیادی به خریدار تحمیل نمی کند ضمنا برای تلوزیونهای LB و LA می توانید کنترل سری LM تهیه و مورد استفاده قرار دهید .
موفق باشید .

نظر دهید