۱۶ آذر ۱۳۹۳

لذت عکاسی سرگرم‌کننده با ال‌جی L Fino

ال‌جی L Fino جدید بهترین عکاسی را در زیر نوک انگشتان شما قرار می‌دهد. ویژگی‌های بارز این گوشی هوشمند جدید را با هم مرور می‌کنیم.

ثبت نما با حالت با کمک قابلیت Gesture Shot

آیا از ژست‌های عجیب و غریب و زشت خود در سلفی‌هایتان خسته شده‌اید؟ با Gesture Shot شما می‌توانید به سادگی یک نمای زنده و واقعی از خودتان را به راحتی ثبت کنید. دست خود را مقابل دوربین جلو باز کنید تا این قابلیت فعال شود و بعد آن را مشت کنید تا شمارش معکوس شروع شود. با این حالت، می‌توانید هر ژستی که دلتان می‌خواهد بگیرید.

Touch & Shoot: با یک لمس عکس بگیرید

لازم نیست دیگر فرایند خسته‌کننده تطبیق زوم و فشار کلید شاتر را ادامه دهید. با استفاده از قابلیت Touch & Shoot، شما می‌توانید هر جایی روی صفحه را لمس کنید تا دوربین به صورت خودکار هم فوکوس کند و هم شاتر را فعال کند و تصاویر 8 مگاپیکسلی عالی بگیرد.

نور دوربین جلو

دوربین جلو نباید فلاش داشته باشد؟ به همین دلیل است که ال‌جی نور سلفی (Selfie Light) را ایجاد کرده است. در این حالت، نمایشگر به عنوان فلاش کار می‌کند و حتی در تاریکی هم تصاویر واضحی را ثبت می‌کند.

پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز

با عملکرد چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز، هر کاری که انجام می‌دهید سریع و روان است.

نمایشگر 4.5 اینچ TRUE IPS

نمایشگر 4.5 اینچ True IPS در ال‌جی L Fino همیشه رنگ‌های طبیعی و مشاهده عالی و غوطه‌ورکننده‌ای را ارائه می‌دهد.

قابلیت Knock Code

هر جایی از صفحه که می‌خواهید ضربه بزنید تا مستقیماً به صفحه اصلی دسترسی پیدا کنید. حریم شخصی شما با ترکیبی از 86 هزار ضربه امن‌تر هم خواهد شد.

صفحه‌کلید هوشمند

تایپ کردن با صفحه‌کلید هوشمند سریع‌تر و راحت‌تر خواهد بود و نه تنها می‌توانید آرایش و ارتفاع صفحه‌کلید را عوض کنید بلکه می‌توانید سبک تایپ خودتان را هم تطبیق دهید.

۲ نظر

amir.m.s ۱۶ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

قیمت وحشتناک بالاست اصلا نمیصرفه آقایون

alireza.f ۱۷ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

اقا اینا رو ول کن اندروید L برای جی۳ کی میاد؟؟

نظر دهید