۲۷ آذر ۱۳۹۳

پلت‌فرم ساده و کارامدتر webOS 2.0 برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در CES 2015

با حضور بیش از 5 میلیون تلویزیون webOS در اتاق‌های نشیمن خانواده‌ها، پلت‌فرم webOS 2.0 سادگی بیشتر و محتوای 4K گسترده‌تری را ارائه می‌دهد

سئول- 18 دسامبر 2014- در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015، که از 6 تا 9 ژانویه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، شرکت ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از مجموعه شگفت‌انگیز تلویزیون‌های خود با جدیدترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند این شرکت، webOS 2.0، پرده‌برداری خواهد کرد. پلت‌فرم webOS 2.0 ال‌جی به طور ویژه برای ارتقای امکانات اصلی، که در نسل کنونی تلویزیون‌های هوشمند وجود دارد، طراحی شده است و نتیجه آن تجربه کاربری حیرت‌انگیز و بی‌همتایی نسبت به هر سیستم رقیب دیگری است. همچنین، ال‌جی در حال همکاری با تولیدکنندگانی مانند آمازون، نت‌فلیکس و یوتیوب است تا اطمینان حاصل کند که گستره وسیعی از گزینه‌های مشاهده در وضوح شگفت‌انگیز 4K برای کاربران تلویزیون‌های ال‌جی تضمین شده است.

تلویزیون webOS، که در ابتدا برای “سهولت دوبارۀ تلویزیون” طراحی شده است، در اصل برای برطرف کردن خستگی روزافزون کار با تلویزیون‌های هوشمند بسیار پیچیده و گیج‌کننده ساخته شده بود. پلت‌فرم webOS با تمرکز بر سه ویژگی اتصال ساده، تغییر ساده و کشف ساده کاربری سیستم‌های تلویزیون مدرن امروزی را آسان‌تر از همیشه می‌کند. مشتریان از تلاش‌های ال‌جی در تلویزیون‌های هوشمند webOS به گرمی استقبال کردند و طی دو ماه اول، پس از معرفی در اوایل امسال، یک میلیون دستگاه‌ از این تلویزیون‌های هوشمند به فروش رسید و طی 8 ماه، فروش تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی به 5 میلیون رسید.

پلت‌فرم webOS 2.0 ال‌جی سهولت و راحتی را به مرحله جدیدی می‌رساند که حتی مدیریت کردن محتوا را راحت‌تر از قبل می‌کند. webOS 2.0 فهرستی بلندبالا از بهبود امکانات و قابلیت‌های شگفت‌انگیز دارد. زمان راه‌اندازی تا 60 درصد کاهش یافته و دسترسی به محتوا به میزان قابل توجهی روان‌تر و سریع‌تر شده است. هنگامی که از صفحه اصلی تلویزیون هوشمند به یوتیوب می‌روید، کاربران بهبود 70 درصدی در زمان بارگذاری را مشاهده خواهند کرد.

قابلیتی که در webOS 2.0 جدید است گزینه کانال‌های من یا My Channels است. این گزینه به کاربران امکان سفارشی کردن کانال‌های مورد پسند از تلویزیون زنده یا کانال‌های ست‌تاپ باکس در نوار لانچر را برای راحتی بیشتر می‌دهد. گزینه تنظیمات سریع یا Quick Settings به بینندگان امکان تنظیم تلویزیون را، بدون ایجاد تداخل در برنامه‌هایی که در حال مشاهده آن هستند، می‌دهد. قابلیت Input Picker نیز امکان تشخیص فوری دستگاه‌های متصل را برای استفاده سریع می‌دهد.

کاربران تلویزیون webOS از طریق مشارکت با تولیدگنندگان بزرگ محتوا می‌توانند به مجموعه بزرگی از محتوای Ultra HD از طریق سرویس‌هایی مانند آمازون، نت‌فلیکس و یوتیوب دسترسی پیدا کنند. تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی دسترسی به محتوا با وضوح 4K را از نت‌فلیکس میسر می‌کنند. این ویژگی شامل برنامه‌هایی با رتبه بالا مانند House of Cards و Marco Polo در سال 2015 است. محتوای Ultra HD در آمازون شامل فیلم‌هایی نظیر After Earth، Elysium، The Amazing Spider Man 2 و The Da Vinci Code است. تلویزیون‌های webOS از اوایل سال آینده می‌توانند محتوای 4K یوتیوب را پخش کنند. در نتیجه، مجموعه روبه‌رشد محتوای 4K ال‌جی را گسترش می‌دهند.

این-کیو لی، نایب رئیس و مدیر بخش مانیتور و تلویزیون در شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «با جدیدترین امکاناتی که در webOS 2.0 معرفی شد، تجربه کاربری به طور کل ساده‌تر، راحت‌تر و ملموس‌تر شده است. پلت‌فرم webOS با ارائه تلویزیون‌های هوشمند و بسیار مبتکرانه نمونه‌ای عالی از تعهد ما برای ایفای نقش پیشگامانه در بازار نسل جدید تلویزیون‌هاست.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES، واقع در مرکز همایش لاس‌وگاس، (سالن مرکزی، شماره 8204)، می‌توانند مجموعه کامل و جدید از تلویزیون‌های مجهز به webOS 2.0 را تجربه کنند.

۵ نظر

حسین ۲۷ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
لطفا گزارشی در مورد فرمتهای عکس ، فیلم و صدای قابل پشتیبانی در این سری از تلوزیونها و سرعت اجرای برنامه ها در پلت فرم اندروید اسمارن با وب او اس تهیه فرمائید .
موفق باشید .

saeed ۲۷ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

حتما همانند همیشه مدلهای نسل قبل امکان آپدیت به ورژن ۲ را ندارند؟

فرشاد ۲۸ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
این اپدیت هایی که برای تلویزیون میاد بعد از اپدیت کردن تغییری احساس نمیشه سایتی هست که تغییرات ایجاد شده در هر اپدیت رو بنویسه
مدل تلویزیون
LA 66000 47inch
نسخه نرم افزار ۰۶.۲۶.۰۴

محمد ۳۰ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام

آیا این ورژن ۲ برای تلویزیون هایی که هم اکنون از ورژن ۱ پشتیبانی می کنند نیز قابل ارتقاء است؟
خواهشا پاسخ دهید.

mahdi ۱ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

سلام برای ub830t میاد لطفا سریع جواب بدید

نظر دهید