۱۱ آذر ۱۳۹۳

یک تجربه ساده و کارامد با Nexus 5 ال‌جی

در عصری زندگی می‌کنیم که مردم زمان بیشتری را با گوشی‌های هوشمندشان می‌گذرانند و مدام چشمان خود را به نمایشگر خیره می‌کنند و با گوشی خود سرگرم هستند. بگذارید از این فرصت استفاده کنیم و بگوییم واقعاً چه چیزهایی برای ما مهم است.

گوشی هوشمند Nexus 5 ال‌جی شاید همان چیزی باشد که می‌خواهید. این تلفن هوشمند تجربه شما از کار با موبایل را متحول می‌کند. ال‌جی با همکاری گوگل این گوشی باریک، سبک‌‌وزن و سریع را تولید کرد تا به شما امکان دهد به زیبایی هر چه تمام‌تر لحظاتی را که برایتان مهم‌تر است را ثبت کنید؛ اما با قیمتی مناسب.

ال‌جی Nexus 5 که قبلاً با اندروید 4.4.2 کیت‌کت اجرا می‌شد، به تازگی به نسخه قدرتمندتر و سریع‌تر اندروید 5 به‌روز شده است. این گوشی با دقت فراوان ساخته شه است و کاربری فوق‌العاده آسانی دارد. همه نرم‌افزارهای گوگل را نیز پشتیبانی می‌کند؛ مانند گوگل کروم، نقشه‌های گوگل و Hangouts که شامل تماس‌های ویدئویی رایگان است. سرویس Google Now نیز در این گوشی گنجانده شده است و به شما اطلاعات سفارشی و مربوطی که به دنبالش هستید را ارائه می‌دهد.

ال‌جی Nexus 5 از نمایشگر full HD و دوربین 8 مگاپیکسل برخوردار است و شما می‌توانید با قابلیت تثبیت نوری تصویر نمایی عالی ثبت کنید. سرویس Google+ از قابلیت Auto Awesome استفاده می‌کند تا به صورت خودکار انیمیشن، پانوراما و کلاژهای تصویری از عکس‌هایی ایجاد کند که ثبت کرده‌اید. علاوه بر این، فیلم‌های Auto Awesome بهترین عکس‌ها و فیلم‌های شما را به فیلم‌های کوتاه با انتخاب موسیقی، ظاهر و جلوه‌های خاص تبدیل می‌کند.

پردازشگر قدرتمند، باتری بادوام و طراحی مینیمالیستی تمیز و زیبا چیزهایی هستند که نمی‌توانید دست رد به سینه آنها بزنید. حالا زندگی را به شیوه‌ای کامل تجربه کنید. ال‌جی Nexus 5 شما خاطرات را ثبت می‌کند.

۲ نظر

علی آقا ۱۱ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

متاسفانه جایی عرضه نمیشه. حتی نمایندگی الجی.
از کجا بخریم؟

amir.m.s ۱۲ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

درود.این گوشی تا عید نوروز در بازار خواهد بود؟!با آپدیت جدید خیلی بهینه شده تازه ارزش خرید پیدا کرده…

نظر دهید