۲۵ دی ۱۳۹۳

تأییدیه GREENGUARD از سوی UL Environment برای تلویزیون‌های ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی به عنوان تنها سازنده در سال 2015 طلایه‌دار دستیابی به بالاترین عملکرد در تلویزیون می‌شود و بر بهبود کیفیت هوای داخلی تمرکز دارد

لاس‌وگاس، ژانویه 2015- ال‌جی الکترونیکس امریکا و UL Environment، واحد تجاری UL، امروز اعلام کردند که تلویزیون‌های 4K Ultra HD OLED ال‌جی در ابعاد 55، 65 و 77 اینچ مفتخر به دریافت تأییدیه GREENGUARD شدند. این یک سابقه جدید برای سازندگان تلویزیون است و به آنها کمک می‌کند تا محیط‌های داخلی سالم‌تری ایجاد کنند.

این موفقیت ارزشمند در صنعت که در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 اعلام شد، بر پایه دستاوردهای مهم تابستان سال گذشته بنا شده است؛ زمانی که مدل 55 اینچ OLED در سال 2014 اولین تلویزیون در دنیا بود که مفتخر به تأییدیه GREENGUARD شد. اکنون، ال‌جی برای 9 مدل دیگر از تلویزیون‌های OLED خود در سال 2015 موفق به دریافت تأییدیه GREENGUARD شده است.

برای تأیید انتشار اندک از تلویزیون‌های OLED ال‌جی، سازمان UL Environment آزمایشات سخت‌گیرانه‌ای را مطابق با استانداردهای تأییدیه GREENGUARD در آزمایشگاه ماریِتا در ایالت جورجیا انجام داده است. بر طبق گفته‌های UL Environment، تلویزیون‌ها فضای بیشتری را در خانه‌ها و محیط‌های ساخته‌شده امروزی نسبت به دهه گذشته اشغال می‌کنند. اجزای پیچیده، پلاستیک‌ها و سایر مواد به کار رفته در تلویزیون می‌تواند پتانسیل بالایی برای انتظار مواد شیمیایی و فرمالدئید ایجاد کند.

لیزا مایر، نایب رئیس و مدیر کل UL Environment، گفت: «از آنجا که ما هر روز دستگاه‌های الکترونیک بیشتری را وارد محیط زندگی و کاری خود می‌کنیم، لازم است به تأثیرات این دستگاه‌ها در سلامت و کیفیت زندگی خود فکر کنیم. ما 90 درصد از زمان خود را در فضای داخل سپری می‌کنم. بنابراین، تأثیر بر کیفیت هوای داخل یکی از ملاحظات مهم است. نقش پیشگامانه ال‌جی در کسب تأییدیه GREENGUARD به روشی نظام‌مند برای جدیدترین تلویزیون‌های OLED نشان از تعهد مستمر شرکت برای ارائه محصولات بی‌خطرتر و سالم‌تر به بازار دارد.»

تأییدیه GREENGUARD برای تلویزیون‌های OLED ال‌جی تنها یک نمونه از پیشگامی این شرکت در ایجاد محصولاتی با هدف سلامت و محیط زیست است. مثلاً، ال‌جی، در ضمنِ کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای در عملیات خود، با تولید محصولات تلویزیون و لوازم خانگی که راندمان انرژی بالایی دارند، مانند تلویزیون‌های OLED که برای اولین بار تأییدیه ستاره انرژی را دریافت کردند، پیشگام دیرین در نبرد با تغییرات جوی به شمار می‌رود. در میان دیگر اقدامات، ال‌جی با کاهش وزن محصولات، استفاده از مواد بازیافتی و طراحی محصولاتی که راحت‌تر بازیافت می‌شوند، بر حفظ منابع طبیعی تمرکز دارد.

آقای لی گفت: «ما به توسعه همکاری با UL Environment ادامه می‌دهیم تا به انجام اهداف گسترده ال‌جی در زمینه پایداری محیط زیست کمک کرده باشیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید