۱۲ دی ۱۳۹۳

تخفیف فوق‌العاده ال‌جی!

اگر تصمیم به خرید تلویزیون جدید دارید و انتخاب شما تلویزیون پلاسمای ال‌جی است، فرصت استثنایی و باورنکردنی ال‌جی را از دست ندهید!

خرید یک دستگاه تلویزیون 50 اینچ پلاسمای ال‌جی از فروشگاه هایپر استار تهران یک امتیاز ویژه است. زیرا ال‌جی قیمت این تلویزیون‌ها را تا 12 درصد کاهش داده است و شما می‌توانید فقط و فقط در 14 و 15 دی ماه از این کاهش قیمت در فروشگاه هایپر استار بهره‌مند شوید و تلویزیون پلاسمای خود را با قیمتی استثنایی خریداری نمایید.

فراموش نکنید که این پیشنهاد ویژه فقط در روزهای نامبرده معتبر است.

تلویزیون‌های پلاسما را با تمام تجهیزات و امکانات فوق‌العاده‌اش تجربه کنید. تلویزیون‌های پلاسمای ال‌جی، از گزینه‌های سه‌بعدی و هوشمند تا فناوری صفحه‌لمسی PenTouch، انتظارات شما را بالا می‌برد؛ انتظاراتی که هرگز نمی‌دانستید که دارید.

تلویزیون پلاسما، برخلاف تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، خودش نور متساعد می‌کند. تصویر توسط هزاران پیکسل، که از با ترکیبی از فسفر و گاز پر شده‌اند، ساخته می‌شود تا وقتی توسط برق تحریک می‌شوند نور خود را ایجاد کنند.

تلویزیون‌های پلاسما از نظر رنگ و وضوح، سیاهی عمیق و حداقل مات شدن و محو شدن حرکت در صحنه‌های پرتنش و سریع مانند فیلم یا ورزش عالی هستند. پلاسما برای تماشای مستقیم و بدون زاویه نیز بهترین است. این تلویزیون‌‌ها برای تماشای ورزش و فیلم و برای کسانی که به دنبال تلویزیون‌هایی در ابعاد بزرگ هستند مناسب است.

امکانات اصلی تلویزیون‌های پلاسما

تلویزیون پن‌تاچ (PenTouch): با فناوری صفحه لمسی PenTouch، تعامل با تلویزیون را به سطح جدیدی ببرید. با این قابلیت، کاربران می‌توانند بر روی فایل‌های موجود در کامپیوتر خود کار کنند و به آنها دسترسی داشته باشند، تصاویر را ویرایش کنند، تقویم داشته و به اینترنت و امکانات دیگر دسترسی داشته باشند.

وضوح فول اچ‌دی ۱۰۸۰ پیکسل: با دوبرابر شدن تقریبی وضوح پیکسل‌ها، وضوح ۱۰۸۰ پیکسل فول اچ‌دی در تلویزیون‌های پلاسما کیفیت تصویر برتری را از طریق استاندارد تلویزیون اچ‌دی ارائه می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید جزییات و رنگ‌ها را با وضوحی بالاتر از همیشه ببینید.

جادوی تصویر: با تنظیمات روی صفحه برای ایجاد کیفیت اصلی عواملی مانند سطح سیاهی، رنگ، سایه، تیزی و نور پس‌زمینه، از تنظیم خودکار در تلویزیون‌های پلاسمای ال‌جی لذت ببرید.

حسگر هوشمند: تصویر روی تلویزیون پلاسما به طور خودکار طبق شرایط نور و رنگ اتاق بهینه می‌شود.

ذخیرۀ هوشمند انرژی: ال‌جی در تلاش است تا محصولاتی، مانند تلویزیون‌های پلاسما، تولید کند که با بازده بیشتری برای صرفه‌جویی در پول مشتریان و کاهش تأثیر بر محیط زیست عمل کنند.

قاب بسیار باریک:TruSlim  عرض قاب تلویزیون‌های پلاسما کمتر از یک اینچ است و قاب جدید TruSlim در تلویزیون‌های پلاسما حواس‌پرتی به دلیل قاب‌های بزرگ و عریض را از بین می‌برند.

پس، اگر یک تلویزیون پلاسما با این همه امکانات منحصربه‌فرد می‌خواهید، این فرصت ویژه را از دست ندهید.

۴ نظر

محمد ۱۲ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام ایا بجز گلدیران شرکتی دیگر هست که کار پخش وخدمات محصولات ال جی را بر عهده داشته باشد اگه هست لطفا معرفی کنید ممنون

ال جی ۱۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

خیر محمد. فقط گلدیران نمایندگی ال جی را دارد

مهدی ۱۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

قیمتش چنده؟؟؟؟؟

حسین ۱۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
چرا این امتیاز به یک فروشگاه در غرب تهران محدود شده چرا این تخفیف در نمایندگیهای منتخب شما اجرانشده است؟
موفق باشید

نظر دهید