۰۶ دی ۱۳۹۳

مصاحبه با ناتاشا کُرِت در مورد یخچال ال‌جی‌

ناتاشا کُرِت، مؤسس و خالق وب‌سایت Honestly Healthy، نه تنها شیفته غذاهایی است که ما می‌خوریم بلکه به محیطی که ما در آن زندگی می‌کنیم نیز علاقه‌مند است. او نویسنده دو کتاب است و با وب‌سایت‌های هافینگتن پست، پازتیو لاکچری، هارپرز نیز همکاری دارد. در ادامه مصاحبه‌ای کوتاه با وی در مورد یخچال ال‌جی و استفاده‌هایی که از آن دارد را بخوانید.

آیا شما چیزهای غیرمعمول را در یخچال نگه می‌دارید؟ چیزهایی مثل خط چشم!

نه. من هیچ چیز غیرمعمولی را در یخچالم نگه نمی‌دارم. در عوض، فریزر من پر از قالب‌های یخ است که این شاید کمی عجیب به نظر برسد. من برای تهیه شیرین‌کننده‌های طبیعی برای سوپ، اسموتی و فرنی از بسته‌های پوره میوه استفاده می‌کنم. من صبح‌ها یک تکه یخ هم داخل اسموتی سبزیجات خودم می‌ریزم و خیلی هم دوستش دارم.

چه توصیه‌ای برای حفظ فضا در یخچال خود دارید؟

یخچال خود را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید! در پایان یک برنامه تهیه غذا، یخچال من نامرتب و به‌هم‌ریخته می‌شود. وقتی همه چیز را در ظرف‌های در بسته سر جای خود قرار می‌دهم انگار مدیریت بیشتری بر روی خوراکی‌های داخل یخچال دارم. یادتان باشد که چیزهایی مثل گوجه فرنگی و آووکادو را لازم نیست در یخچال نگهداری کنید. اگر این خوراکی‌ها کنار پنجره و در مجاورت نور باشند طعم بهتری خواهند داشت.

از چه چیزهایی در یخچال بیشتر استفاده می‌کنید؟ و چطور از آنها استفاده می‌کنید؟

من همیشه یک بطری شیر در یخچال دارم که هر وقت خالی شد، دوباره آن را پر می‌کنم. من عاشق فرنی، چای سبز و تکه‌های خردشده یخ در اسموتی و محتویاتی مانند زردچوبه و کره بادام هستم. صادقانه بگویم که شما هرگز یخچال من را خالی از سبزیجات نخواهید دید. این یک لحظه نادر است. خیار هم خوراکی مورد علاقه من است که به عنوان میان وعده مصرف می‌کنم.

چه چیزهای جالبی در یخچال خود نگه می‌دارید و چرا؟

یکی از خوراکی‌های مورد علاقه من و البته حتمی‌ترین آنها در یخچال میسوی شیرین (یک ادویه ژاپنی و ترکیبی از دانه سویا و نمک) است. اگر آن را امتحان نکرده‌اید به شما توصیه می‌کنم که حتماً این کار را بکنید چون شما می‌توانید زیباترین سالادها و سس‌ها را درست کنید. عاشق آن هستم و در بسیاری از کتاب‌هایم و در وب‌سایت شخصی خودم از آن زیاد تعریف کرده‌ام. من اغلب کلم رنده‌شده‌ی شور هم در یخچال ال‌جی خود دارم زیرا به اعتقاد من، این خوراکی در کنار وعده غذایی می‌تواند برای معده و هضم غذا فوق‌العاده باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید