۱۵ دی ۱۳۹۳

پرده‌برداری از تحول در گوشی هوشمند منحنی ال‌جی در CES 2015

ال‌جی G Flex 2 از طراحی منحنی پویایی برخوردار است که با نمایشگری تیزتر، سخت‌افزاری قدرتمندتر و نرم‌افزار ملموس‌تر بهینه می‌شود

لاس‌وگاس، 5 ژانویه 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با پرده‌برداری از G Flex 2 جدید در نمایشگاه بین‌المللی CES در لاس‌وگاس به فراتر بردن مرزهای صنعت ادامه می‌دهد. ال‌جی G Flex اصلی بررسی‌های مثبتی را برای طراحی مبتکرانه و تفکر جدید و آزادانه کسب کرده است. یک سال بعد، G Flex 2 مدل پیشین خود را به هر روش ممکن بهبود بخشیده است و طراحی پیشرفته، عملکرد سریع‌تر و از همه مهم‌تر راحتی بیشتری را ارائه می‌دهد.

ال‌جی G Flex 2 انحنای باریک‎‌تر و شیک‌تر و پردازنده قدرتمند کوالکوم Snapdragon™ 810 با 8 هسته 64 بیت دارد که عملکرد روان‌تر و سریع‌تر سی.پی.یوها را امکان‌پذیر می‌کند. نمایشگر 5.5 اینچ آن به Full HD ارتقا پیدا کرده است و نرم‌افزار به‌روزشده راحتی بیشتری را در تمامی امکانات جدید مانند Gesture View و Glance View میسر می‌کند. قاب پشت و منحصربه‌فرد خودترمیم (Self Healing) که ابتدا در G Flex وجود داشت در G Flex 2 هم وجود دارد و اکنون سریع‌تر و مؤثرتر از قبل است.

زیبایی در جزییات و ریزه‌کاری‌ها

ال‌جی G Flex 2 از ویژگی‌های منحنی و چشمگیر شعاع 700 میلی‌متر در مدل قبلی پای را فراتر گذاشته است. این گوشی هوشمند جدید با هماهنگی از ترکیب سمفونی منحنی‌ها بهره‌ می‌برد که از شعاع 400 تا 700 درجه در جلو، پشت و پهلوها و بالا به پایین لبه‌ها متغیر است. لایه‌های منحنی پویا ظاهری باریک‌تر و پویاتر به G Flex 2 می‌بخشد.

با تمام اینها، انحناهایG Flex  صرفاً برای زیبایی ظاهر نیستند. طراحی ارگونومیک گوشی میکروفون را به دهان نزدیک‌تر می‌کند تا در مقایسه با گوشی‌های هوشمند متداول صدا بهتر برسد. در گوشی‌های هوشمند دیگر صدای محیط بیرون به میزان بیشتری از طریق میکروفون وارد گوشی می‌شود. نمایشگر که با انحنا تا 5.5 اینچ کوچک شده است برای چشم و گرفتن در دست بسیار راحت است. انحنای نمایشگر با شعاع 700 میلی‌متر تجربه مشاهده را واقعاً از هر زاویه‌ای غوطه‌ورکننده می‌کند و در عین حال انحنای تندتر شعاع 650 میلی‌متر در پشت، گرفتن آن در دست را راحت‌تر می‌کند و ساده‌تر در جیب جای می‌گیرد. وضوح نمایشگر به 1080p Full HD ارتقا یافته است که باعث می‌شود تمام جزییات رابط کاربری را زنده‌تر و واضح‌تر به نمایش ‌گذارد. نمایشگر OLED پلاستیکی (P-OLED) که به G Flex 2 ظاهری بادوام و متمایز می‌دهد حتی دقیق‌تر از G Flex اصلی است.

وقتی گوشی را برمی‌گردانیم جزییات و ریزه‌کاری‌هایی دست‌ساز را می‌بینیم که شبیه الگوی خطوط چرخشی در قاب پشت منحنی G Flex 2 است و سطح ظریف اما براق را از هر زاویه‌ای به نمایش می‌گذارد.

پیشرفته‌ترین فناوری تا به امروز

ال‌جی G Flex 2 اولین گوشی هوشمندی است که به طور رسمی معرفی شده است تا با پردازنده Snapdragon 810 عرضه شود. این گوشی هوشمند از س.پی.یو با 8 هسته 64 بیت برخوردار است که برای اندروید 5 بهینه شده و پردازنده گرافیکی کوالکوم Adreno™ 430 نیز برای عملکرد گرافیکی شگفت‌انگیز به کار گرفته شده است. این باعث می‌شود که گوشی هوشمند برای محتوای چندرسانه‌ای و انجام چندوظیفگی بسیار سریع و کارامد شود. پردازنده Snapdragon 810 به طور کامل با پشتیبانی 3x20MHz Carrier Aggregation برای ارتباط سودمندتر و سریع‌تر همگام شود.

علاوه بر این، شیشه قاب G Flex 2 به دلیل فناوری شیمیایی خاص که توسط ال‌جی ایجاد شده تقریباً 20 درصد بادوام‌تر از است.

قاب خودترمیم، که با شکاف و خراش ناشی از استفاده معمول روزانه ظاهر جدیدتری پیدا می‌کند، نیز بهبود یافته است و زمان ترمیم را به طرز چشمگیری سریع‌تر می‌کند. ال‌جی زمان ترمیم را از 3 دقیقه به 10 ثانیه در اتاق دما رسانده است.

فناوری مبتکرانه دیگر که تنها در گوشی‌های هوشمند ال‌جی وجود دارد دوربین با فوکوس شگفت‌انگیز سریع لیزری است که برای اولین بار در گوشی پرطرفدار ال‌جی G3 معرفی شد. این فناوری با اندازه‌گیری فاصله بین سوژه و دوربین با استفاده از اشعه لیزر به G Flex 2 امکان ثبت بهترین لحظات را حتی در شرایط کم‌نور می‌دهد. ال‌جی G Flex 2 در ترکیب با فناوری ثابت‌شدۀ OIS+ و فلاش LED دوتایی تصاویری ارائه می‌دهد که با بیشتر دوربین‌های عکاسی می‌تواند رقابت کند.

راهکارهای کاربردی برای آسودگی کاربر

تجربه کاربری منحنی بهبودیافته در G Flex 2 به نرم‌افزار هم انتقال پیدا کرده است. این گوشی هوشمند با بهترین امکانات نرم‌افزاری منحصربه‌فرد ال‌جی به طور کامل بارگذاری شده که برای شکل منحنی‌اش بهینه شده است:

  • قابلیت ثبت نما با حالت (Gesture Shot): این قابلیت ثبت سلفی بی‌عیب و نقص را با حرکت ساده و قابل تشخیص دست از فاصله یک و نیم متری به راحتی امکان‌پذیر می‌کند.
  • قابلیت نمایش حالت (Gesture View): مشاهده آخرین نما را فوراً بعد از ثبت تصویر یا سلفی امکان‌پذیر می‌کند.
  • نمایش کوتاه (Glance View): اطلاعات اصلی مانند زمان، آخرین پیام‌ها یا تماس‌های از دست رفته با یک لمس کششی به سمت پایینِ نمایشگر منحنی، حتی در زمان خاموش بودن نمایشگر، نشان داده می‌شود.
  • شارژ سریع: به باتری 3 هزار میلی‌آمپر غیرقابل تعویض در G Flex 2، که تنها باتری منحنی موبایل در دنیا است، امکان شارژ 50 درصدی در زمانی زیر 40 دقیقه را می‌دهد.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «G Flex اصلی روحیه پیشگامانه ال‌جی را به نمایش گذاشت و با G Flex 2 ما به شکل منحنی تعریفی دوباره بخشیدیم تا بر فلسفه خود مبنی بر “ابتکار برای زندگی بهتر” صادق باشیم. ال‌جی G Flex 2 نه تنها ظاهری چشمگیر دارد بلکه امکانات قدرتمندی دارد که آن را در زمرۀ فناوری‌های پیشرفته در گوشی‌های هوشمند کنونی قرار می‌دهد. به زبان ساده، از هر لحاظ، این گوشی هوشمند چشم‌ها را خیره می‌کند.»

ال‌جی G Flex 2 در پایان این ماه در کره و به دنبال آن در دیگر بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود. این دستگاه ابتدا در دو رنگ نقره‌ای پلاتینی و قرمز فلامنکو ارائه خواهد شد.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES 2015 (مرکز همایش لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204) می‌توانند جدیدترین موبایل‌های ال‌جی شامل G Flex 2 را خودشان تجربه کنند. برای اطلاعات بیشتر، به اتاق مطبوعاتی آنلاین ال‌جی به آدرس www.LGnewsroom.com/ces2015 سر بزنید.

 

امکانات اصلی (ممکن است بر حسب بازار متفاوت باشد)

  • تراشه: کوالکوم ® Snapdragon™ 810 با سی.پی.یو 8 هسته‌ای 2 گیگاهرتز 64 بیت
  • نمایشگر: 5.5 اینچ Full HD منحنی OLED پلاستیکی (1920×1080 پیکسل / 403 پیکسل در اینچ)
  • حافظه: 16/32 مگابایتeMMC ROM، دو گیگابایت DDR4 RAM، اسلات میکرو اس‌دی (تا 2 ترابایت)
  • اتصالات: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، Bluetooth Smart Ready (Apt-X) 4.1، NFC، SlimPort، A-GPS / Glonass، USB 2.0
  • دوربین: پشت 13 مگاپیکسل با OIS+ و فوکوس لیزری خودکار/ جلو 2.1 مگاپیکسل
  • باتری: 3 هزار میلی‌آمپر (غیرقابل تعویض)
  • سیستم‌عامل: اندروید 5.0 آب‌نبات چوبی
  • ابعاد: 149.1×75.3×7.1-9.4 میلی‌متر
  • وزن: 152 گرم
  • شبکه: 4G/ LTE/ HSPA+ 21/42 Mbps
  • رنگ: نقره‌ای پلاتینی، قرمز فلامنکو
  • دیگر امکانات: قابلیت Gesture Shot، Gesture View، Glance View و غیره.

 

۷ نظر

سجاد اسماعیلی ۱۵ دی ۱۳۹۳ پاسخ

وااااااااااووووووو این یه غول به تمام معناست
کی وارد ایران میشه ؟؟؟؟
من دیگه خواب و خوراک ندارم تا این بیاد 🙁

saeed ۱۵ دی ۱۳۹۳ پاسخ

عجب گوشی خفنیه!
ولی G3 یه چیزه دیگس

علی ۱۶ دی ۱۳۹۳ پاسخ

خیلی خیلی خیلی گرونه
۷۵۰ دلار بیاد ایران تا بدست مشتری برسه بیشتر از ۴ تومن میشه
چه خبره
دیگه الجی خیلی تندروی میکنه من خودم g3 دارم پول این میشه پول خونم

fatemeh ۱۶ دی ۱۳۹۳ پاسخ

Vaghean aliyeee

koorosh ۱۶ دی ۱۳۹۳ پاسخ

از همین الان میشه اعلام کرد این بهترین گوشی دنیاست !

MOHAMMAD SADEGH ۱۸ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من خودم G2 دارم و واقعأ از طرفدارای ال جی هستم
G Flex 2 واقعأ یه گوشی فوق العاده قدرتمنده ، ولی اگه به جای صفحه نمایش Full HD ، صفحه نمایش QHD ، به جای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و به جای باطری ۳۰۰۰mah غیر قابل تعویض از باطری ۴۰۰۰mah و حافظه داخلی ۶۴G استفاده میکرد ، دیگه هیچ شرکتی اجازه عرض اندام رو به خودش نمیداد
اونوقت بود که عکس العمل مدیران سامسونگ و اچ تی سی و سونی دیدن داشت
ولی خب ال جی همچین مشخصاتی رو گذاشته برای نسل بعدی پرچمدارش یعنی LG – G4
پس منتظر G4 هستم

amir ۱۹ دی ۱۳۹۳ پاسخ

واقعا محشره فقط قیمت واقعی یا احتمالیشو بگین ممنون میشم

نظر دهید