۱۸ بهمن ۱۳۹۳

باریکی به سبک هنری؟ یا چندکاره بودن!؟

بیشتر کارهای دستی، محصولاتی به سبک ایکیا یا تنظیمات دستگاه‌های آی.تی و طراحی رابط کاربری بیشتر در نظر مشتریان ارزشمند هستند زیرا طبق سلیقه آنها هستند و آزادی به مشتری می‌دهند. لوازم خانگی نیز به همین صورت هستند.

طبق ارزیابی فناوری و تغییر کاربری، قانونی که می‌گوید تلویزیون باید روی یک پایه کوتاه در اتاق نشیمن گذاشته شود خیلی وقت است که به فراموشی سپرده است. نقش تلویزیون می‌تواند فراتر از یک سینمای خانگی باشد. تلویزیون می‌تواند تصاویر زنده و واضحی را در سراسر خانه پخش کند؛ مثل یک تلویزیون Art Slim ال‌جی.

به ایجاد فضایی در یک تراس آرام‌بخش فکر کنید. یک صندلی چوبی بیاورید و نمایشگر Art Slim را روی آن بگذارید! با وضوح 4K UHD، طراحی لبه باریک و بدون حاشیه، تلویزیون Art Slim به کاربر امکان می‌دهد تا صحنه‌ای خیال‌انگیز در غروب آفتاب را برای خود رقم بزند.

تلویزیون Art Slim برای فضای داخلی نیز انعطاف‌پذیر است. این تلویزیون را می‌توان در فضاهایی گذاشت که کاربران می‌نشینند یا حتی جاهایی که بیشتر تردد می‌کنند. تلویزیون Art Slim واقعاً تلویزیونی است که به راحتی روی دیوار مانند یک تابلوی عکس نصب می‌شود.

تلویزیون Art Slim با مفهوم “طراحی مشترک” با مشتریان سازنده تلویزیون کاربرد چندمنظوره‌ای دارد. فناوری Art Slim شرکت LG Display کارامد بودن و ابتکار ساختارمدارانه در فرایند مونتاژ را بهبود بخشیده است. این کار با نصب ساده ماژول Art Slim LCD به پشت نمایشگر توسط سازندگان تلویزیون ایجاد می‌شود. سازندگان می‌توانند این محصول را با نصب دکور جلو و قاب پشت تکمیل کنند و به مشتریان بفروشند. وقتی فرایند مونتاژ ساده‌تر شود، تلویزیون باریک‌تر و سبک‌تر می‌شود.

 یک چالش جدید! دکوراسیون داخلی با طراحی Art Slim

آرزوی چه مکانی را دارید؟ آیا می‌خواهید دکوراسیون داخلی منزل خود را با رسیدن سال نو عوض کنید؟ قبل از اینکه مبلمان خود را جمع کنید تا جا برای یک تلویزیون ایجاد کنید، فضایی را در نظر بگیرید که می‌خواهید در آن زندگی کنید. حتی کوچکترین فضا هم ممکن است. تلویزیون Art Slim سبک و باریک است و در هر فضایی که آرزویش را دارید می‌نشیند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید