مشتریان وفادار الجی! روی خوش زندگی با شماست
باشگاه روی خوش زندگی باشگاه وفاداری مشتریان الجی است.
به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار در انتخاب محصولات الجی و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتباط صمیمی و پویا، ارائه خدمات و امکانات ویژه تأسیس شده است. اعضای این باشگاه با کسب امتیازات لازم، از امکانات و خدمات متنوع و منحصر به فردی بهره مند خواهند شد.
مزایای اختصاصی باشگاه
- دریافت تخفیف نقدی در خرید محصولات الجی با ضمانت گلدیران
- استفاده از خدمات ویژه رایگان
- بهرهمندی از جوایز و جشنوارههای خرید
- کسب امتیازات بیشتر با حضور در فعالیتهای باشگاه
- اطلاع از آخرین اخبار محصولات و جشنوارههای فروش الجی-گلدیران
اطلاعات مربوط به سطوح قرار گیری اعضا
نحوه کسب و استفاده از اعتبارات ذخیره شده در باشگاه به شرح زیر است:
امتیاز بیش از 12 میلیون الماس
امتیاز از 8 تا 12 میلیون طلا
امتیاز از 4 تا 8 میلیون نقره
امتیاز کمتر از 4 میلیون برنز
امتیاز خرید/ خرید محصولات:
مجموع میزان خرید محصولات الجی با ضمانت گلدیران که توسط شرکت مشتریان گلدیران نصب گردیده باشد “امتیاز خرید” محصولات است.
- یک تومان معادل یک امتیاز است.
- قیمت خرید محصولات با توجه به قیمت مصوب گلدیران در تاریخ خرید محاسبه خواهد شد.
- فقط مصرفکنندگان نهایی جزو اعضای باشگاه هستند و خریداران تجمیعی جزو اعضای باشگاه نیستند.
- در حال حاضر فقط محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی مورد محاسبه قرار میگیرند.
امتیاز کمکی/ فعالیتهای باشگاه:
باشگاه وفاداری الجی-گلدیران، جهت ایجاد ارتباط نزدیکتر با اعضا، فعالیتهایی در نظر گرفته است که میتواند منجر به تخصیص “امتیاز کمکی” و در نتیجه ارتقا رتبه و اعتبار اعضا گردد. از جمله این فعالیتها همراهی اعضا در نمایشگاهها و همایشهای الجی-گلدیران ، دعوت از دوستان جهت خرید و غیره است.
امتیاز کل:
مجموع امتیازهای کسب شده از خرید محصولات (امتیاز اصلی) و انجام فعالیتهای باشگاه (امتیاز کمکی) که تعیینکننده رتبه مشتری در باشگاه هستند.
اعتبار چیست؟
اعتبار عبارت است از 5 درصد از امتیاز کل که در کارت بانکی باشگاه ذخیره میگردد. دارندگان کارت میتوانند اعتبار خود را در خرید بعدی به صورت تخفیف خرید محصولات الجی با ضمانت گلدیران از طریق فروشگاههای منتخب مجهز به دستگاههای POS بانک ملت مخصوص باشگاه استفاده نمایند و از کلیه خدمات رایگان باشگاه روی خوش زندگی مندرج در”خدمات رایگان” برای محصول جدید خریداری شده پس از دریافت کارت استفاده نمایند.
شرایط و ضوابط استفاده از اعتبار:
نظر به قوانین باشگاه، صدور کارت اعتباری بانکی برای دو رتبه الماس و طلایی انجام میگردد. لازم به ذکر است اعضای نقرهای و برنز پس از رسیدن به سطح طلایی و یا الماس میتوانند از اعتبار ذخیرهشده خود پس از دریافت کارت باشگاه استفاده نمایند. بعد از هر خرید، امتیازات آن به کارت اعضا اضافه میگردد.
استفاده از تخفیف منجر به کسر از اعتبار میگردد. استفاده از خدمات باشگاه منجر به کسر اعتبار نمیگردد. به منظور محاسبه امتیاز خرید جدید، نصب توسط شرکت مشتریان گلدیران الزامی است. (برای تمامی محصولات) امتیاز کسب شده، حداکثر ظرف یک هفته در پروفایل کاربری در وب سایت باشگاه قابل مشاهده است؛ در صورت عدم رویت، ظرف مدت یک ماه، مراتب را از طریق تکمیل فرم مربوطه در وب سایت باشگاه، اطلاع دهید و در غیر این صورت هیچ گونه مسئولیتی به عهده باشگاه نخواهد بود.
برای خرید هر محصول فقط از اعتبار یک کارت میتوان استفاده کرد. اعتبار ثبت شده در کارت هر عضو، غیر قابل انتقال به کارت دیگر اعضای باشگاه است. در صورت استفاده از اعتبار خود برای دیگران، امتیاز خرید جدید در حساب فرد مذکور ذخیره میگردد. محصولات الجی با ضمانت گلدیران شامل محصولات صوتی و تصویری-لوازم خانگی هستند. شرایط و قوانین مربوط به اعتبار و امتیازات توسط باشگاه و بدون اطلاعرسانی قبلی قابل تغییر است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاهده آخرین تغییرات به وب سایت www.lgvipclub.ir مراجعه نمایید.
۱۲ نظر
باسلام نه تنها ما وفاداران گدایران هستیم .وفای به عهد شما هم حرف نداره محیط فروشگاههای شما صمیمی وتوام با اجترام وادب. من هم دوست داشتم در جمع شما حاضر شوم ولی تا به حال موفق نشدم برایتان ارزوی موفقیت دارم.حرف اول قابل خواندن نیست
سلام من حدود ۶ سال پیش یک سا ید بای ساید ال جی خریدم توجه میفرمائید ۶ سال نه ۶۰ سال حالا بورد یخچال من خراب شده شرکت میگه بورد یخچال تولیدی ۶ سال پیش نداریم، و باید از خیر یخچال بگذری واقعا برای ال جی متاسفم که حداقل جنسی که با این همه سروصدا میفروشه تا چند سال سا پورت کنه حالا میفهمم که چرا باید جنس ایرانی میخریدم
با سلام
کارت طلایی شامل چه مبلغ تخفیف توی خرید میشه و آیا این تخفیفو میشه تو خرید گوشی استفاده کرد!؟
من یک تلویزیون LG خریداری کردم بعد از شش ماه صفحه screen از داخل دچار شکستگی شد.کارشناس گلدیران برای بازدید اومد و ۱۸۰۰۰ تومن گرفت و با اطمینان گفت این ضربه خورده.(در صورتیکه اصلا ضربه نخورده بود).تلویزیون رو به دفتر مرکزی LG بردیم با اینکه گارانتی داشتیم ولی گفتند کل هزینه پنل رو باید پرداخت کنید که معادل مبلغی بود که تلویزیون رو خریداری کرده بودیم.از اون موقع به بعد هیچکدوم از محصولات LG رو خریداری نکردم.
من سال ۹۶ ماشین ظرفشویی LG خریدم و حدود ۳۰ گرانتر از مرز فقط به خاطر گارانتی گلدایران ولی الان حدود ۶ ماه ماشین ظرفشوییم خرابه.
بار اول که خراب شده بود چون گارانتی نداشت طبق قانئن من هزینه رو پرداخت کردم و بهم گفتن ۶ ماه ضمانت داره الان سه ماه گذشته و میگن قطعه نداریم خودت برو بخر.
اگر قطعه توی بازار هست پس چرا به ضمانتشون عمل نمیکنن.
من عاشق محمد هستم