۰۸ بهمن ۱۳۹۳

ال‌جی الکترونیکس پایدارترین شرکت جهان شناخته شد

ال‌جی برترین افتخارات را در حوزه‌های اصلی صنعت در 100 شرکت برتر پایدار جهانی و سالنامه پایداری کسب کرد

سئول، 28 ژانویه 2015- ال‌جی الکترونیکس توسط دو سازمان تحقیقاتی پیشگام پایدارترین شرکت جهان نام گرفت و در بخش صنعتی خود در 100 شرکت توسعه پایدار جهانی 2015 در شاخص جهانی از Corporate Knights و سالنامه پایداری 2015 از RobecoSAM بالاترین افتخارات را به دست آورد.

100 شرکت پایدار جهانی 2015 در شاخص جهانی که Corporate Knights ایجاد می‌کند، برترین مجریان پایداری در بخش‌های صنعتی را تشخیص می‌دهد. 100 شرکت جهانی 2015 استاندارد طلایی را در تحلیل پایداری مشترک در نظر می‌گیرد و ال‌جی را به عنوان تنها شرکت در بخش محصولات خانگی بادوام معرفی می‌کند. این در حالی است که رتبه کلی شرکت به طرز قابل ملاحظه‌ای از رتبه 82 در سال 2014 به رتبه 51 در 2015 ارتقا پیدا کرده است. 100 شرکت جهانی بر حسب 12 معیار عملکرد اصلی کمّی که از انرژی و استفاده از آب تا پیشگامی محصول، تعالی عملکرد و رضایت کارکنان تا راهبردهای مالیاتی متغیر است سنجیده و امتیازدهی می‌شوند.

در سالنامه پایداری 2015، RobecoSAM برترین جایزه، مدال طلا، را در بخش بسیار رقابتی محصولات الکترونیکی مصرفی به ال‌جی اعطا کرد. RobecoSAM که با شاخص‌های S&P داو جونز کار می‌کند تا شاخص‌های جهانی پایداری داو جونز را منتشر کند ال‌جی را یکی از اندک شرکت‌هایی نامید که هم “پیشگام پایداری” و هم “محرک پایداری” در سطح جهانی در سالنامه پایداری 2015 است. شرکت‌هایی که تأیید می‌شوند از نظر عوامل بسیاری شامل اقتصادی، ابتکار، مدیریت زنجیره تأمین، حذف مواد مضر و خطرناک، محصولاتی با راندمان انرژی بالا،  مصرف محصول و بازیافت، شیوه کار و  تعامل سهامداران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید