۰۳ بهمن ۱۳۹۴

نام ال‌جی در میان پایدارترین شرکت‌ها برای سومین سال متوالی

انجمن اقتصاد جهانی در داووس سوئیس شرکت ال‌جی را برای پیشگامی در پایداری اقتصادی، اجتماعی و محیطی تقدیر کرد.

سئول، 22 ژانویه 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) برای سومین سال متوالی توسط Corporate Knights به عنوان یکی از 100 شرکت برتر دنیا در زمینه پایداری نام گرفت و جایزه Gold Class را از سالنامه پایداری 2016 شرکت RobecoSAM در انجمن اقتصاد جهانی در داووس سوئیس دریافت کرد. ال‌جی جایگاه چهل‌وچهارم را در این فهرست به خود اختصاص داد که نسبت به سال گذشته 7 پله به مقام بالاتر صعود کرده بود.

مؤسسه Corporate Knights از یک سیستم ارزیابی جامع برای سنجش پایداری بر اساس ماحصل اجتماعی، محیطی و همین طور عملکرد مالی هر شرکت بهره می‌گیرد. این مؤسسه تقریباً 4 هزار شرکت برتر در سراسر دنیا را برای یافتن صد عنوان از پایدارترین شرکت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. هر شرکت با 12 معیار اصلی عملکرد تحلیل و بررسی می‌شوند؛ معیارهایی نظیر ابتکارات بر اساس تحقیق و توسعه، مدیریت سرمایه دارایی، استفاده از انرژی پایدار، انتشار گاز گلخانه‌ای، توانایی ارائه اشتغال پایدار به استخدام‌های موجود و تلفیق کارمندان جدید و موفق. با وجود شرایط چالشی تجارت جهانی، ال‌جی هر ساله سرمایه‌گذاری خود را در زمینه تحقیق و توسعه افزایش می‌دهد که بخش عمده این سرمایه‌گذاری به سمت خلق بازارهای جدید، یافتن و تغذیه استعدادها خواهد بود.

شرکت ال‌جی الکترونیکس، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه صنعت، برای گنجانده شدن در سالنامه پایداری 2016 شرکت RobecoSAM نیز شایسته مقام شد؛ این شرکت ال‌جی را به عنوان پیشگام جهانی شناخت و جایزه Gold Class را برای عملکرد پایدارش به او هدیه کرد.

ال‌جی برای تلاش‌های مجدانه خود در جهت حفظ محیط زیست با انجام فعالیت‌هایی که انتشار گاز گلخانه‌ای و مصرف آب را کاهش می‌دهد نیز مورد تأیید قرار گرفت. در ماه مارس 2014، ال‌جی اولین شرکت الکترونیک در دنیا بود که دوست بودنش با محیط زیست از طریق دریافت تأییدیه از Certified Emission Reduction سازمان ملل اثبات شد. ال‌جی از نزدیک بر تمام عملکردهای نیروی کار، اخلاقی، محیطی، اجتماعی و سلامت در کارخانه‌های تولید جهانی و همین طور بسیاری از شرکای تجاری خود نظارت و کنترل داشته است تا اطمینان حاصل کند که اصول اخلاقی EICC (ائتلاف صنعت شهروندی) را رعایت کرده است.

لی چونگ هاک، معاون اجرایی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «در سال جاری، ما به ایجاد محصولات مبتکرانه‌ای که کیفیت زندگی مشتریان ما را بالا ببرد ادامه می‌دهیم و به طور جدی مشغول فعالیت‌های کسب و کار مسئولیت اجتماعی خواهیم بود. اینها معیارهای اصلی در هویت مشترک ال‌جی هستند و ما بر این باوریم که این فلسفه تأثیر شرکت بر اکوسیستم بازار را به طور کامل ارتقا می‌دهد.»

۱ نظر

saeed ۴ بهمن ۱۳۹۴ پاسخ

در دنیا بله ولی در ایران صفر.
متاسفانه شرکت ال جی ایران ، شرکتی است حداقل های فروش و گارانتی را نمی داند.

اگر به دنبال فروش بیشتر و موفقیت در بازار است باید در این مورد تحقیق کند که چرا با وجود اینکه بازاری همجون oled منحصرا در اختیارش هست ولی برخی رقبا بیشتر می فروشند.

نظر دهید