۲۶ اسفند ۱۳۹۳

LG Chem و امضای قرارداد صدور مجوز با شرکت Senior Technology

شرکت LG Chem وارد تواقفنامه صدور مجوز حق امتیاز با شرکت چینی Shenzhen Senior Technology شده است تا فناوری فیلم جداکننده ساخت ال‌جی را به کار ببندد.

به گفته سخنگوی ال‌جی، وو بایونگ-مین، طبق این توافق، شرکت Senior می‌تواند از فناوری SRS یا Safety Reinforced Separator که محصول LG Chem است استفاده کند. این فناوری از یک پوشش سرامیکی در لایه‌های جداکننده استفاده می‌کند تا مقاومت در برابر تغییر شکل حرارتی و قدرت مکانیکی جداکننده‌ها را بهبود بخشد.

این پوشش سرامیکی از مدارهای کوتاه درون باتری‌های لیتیوم‌یون پیشگیری می‌کند.

به گفته وو، مجوز فناوری ال‌جی حضور شرکت Senior در بازار مواد باتری لیتیوم‌یون را تقویت می‌کند و پیشرفت آن را به عنوان سازنده پیشگام فیلم‌های جداکننده پوششی با عملکرد بالا افزایش می‌دهد.

وو افزود: «با این قرارداد مجوز، ما قادر خواهیم بود منبع درآمدی اضافی را ایجاد کنیم و در عین حال نیز رابطه‌ راهبردی خود را با شرکت Senior در مواد اصلی باتری حفظ کنیم.»

حق امتیاز فناوری SRS شرکت LG Chem در سال 2007 در کره به ثبت رسید و به دنبال آن در ایالات متحد، چین، اروپا و ژاپن نیز ثبت شد.

وو در ادامه چنین گفت: «فناوری SRS برای ما نقش مهمی در توسعه مشارکت باتری ما با سازندگان بزرگ خودرو و شرکت‌های برقی پیشگامی نظیر جنرال موتورز، رنو، ولوو، آئودی، زیمنس، AES و SCE بازی می‌کند. ما امیدواریم توافقنامه‌های پولی دیگری نیز ببندیم زیرا شرکت LG Chem درخواست‌های زیادی مبنی بر به اشتراک گذاشتن این فناوری دریافت کرده است.»

۱ نظر

پیمان ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

تکنولوژی جالبیه

نظر دهید